Logo

Media & maszyny

PODRÓŻ PO NAJLEPSZYCH ROZWIĄZANIACH W REKLAMIE Z TECHNOLOGIĄ HP LATEX – SUCCESS STORY G&G Studio

G&G Studio powstało dokładnie dwadzieścia lat temu i od początku swojej działalności zajmuje się projektowaniem i szeroko rozumianą produkcja reklamową. Realizują nawet najbardziej nieszablonowe projekty, a ich specjalnością są innowacyjne i funkcjonalne realizacje. W zakres usług Studia wchodzą: marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Na rynku reklamy G&G Studio wyróżnia się poprzez charakterystyczny barwny wizerunek, szybką i dynamiczną formułę działania oraz stałe inwestycje w nowoczesne technologie. Potwierdzeniem jakości, precyzji oraz atencji z jaką GG Studio realizuje swoje projekty są liczne prestiżowe nagrody.

– W 2005 roku, po przeniesieniu do nowej siedziby, inwestycji w nowe technologie, zwiększeniu mocy produkcyjnych oraz zatrudnieniu pasjonatów z branży nastąpił przełom w postrzeganiu nas na rynku reklamy – mówi prezes G&G Studio, Paweł Grot. Od tego momentu firma nieustannie wdraża najnowocześniejsze trendy w produkcji reklamowej, kierując swoją ofertę nawet do najbardziej wymagających klientów z klasy Premium. Należą do nich m. in. NIKE, LOREAL, LOT, Louis Vuitton, a portfolio firmy uzupełniają międzynarodowe realizacje reklamowe na terenie Europy i Azji. Co więcej, oklejone przez G&G Studio samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Przyglądając się licznym rozwiązaniom dostępnym na rynku, technologia HP Latex wyróżnia się kilkoma kluczowymi cechami. – Przekonuje nas przede wszystkim wysoka odporność mechaniczna tuszu oraz możliwość uzyskania w pełni utrwalonego, wysuszonego i odparowanego wydruku, zaraz po zakończonym procesie drukowania – mówi Paweł Grot.

Plusem HP Latex jest ekologiczność technologii, która znacznie poszerza spektrum aplikacji. Wodne atramenty pozbawione są zapachu, nie wymagają zastosowania specjalnej wentylacji, pozbawione są niebezpiecznych substancji lotnych czy niklu.

G&G Studio doceniło szybkość druku, którą porównuje do maszyn pracujących na tuszach rozpuszczalnikowych, jednak bez ich negatywnych cech, a także wysoką jakość druku oraz szeroki zakres reprodukcji kolorów. Na decyzję o wyborze HP Latex wpłynął zatem szereg czynników. – Spośród dostępnych urządzeń drukujących, HP LATEX 360 posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności – wyjaśnia Paweł Grot. Wybrany model w pełni zaspokaja potrzeby firmy względem różnorodnych mediów, w tym druku na poliestrach.

[galeria=”1″]

 – Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr, utwierdziły nas w przekonaniu iż jest to jedyny słuszny wybór – mówi Paweł Grot. Istotnym faktem w podjętej decyzji jest dotychczasowa, satysfakcjonująca dziewięcioletnia współpraca z HP oraz z INTEGART. Połączenie produkcji G&G Studio z technologią HP Latex wyzwala prawdziwy efekt synergii. – Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę firmą, gwarantuje klientowi końcowemu natychmiastowy i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk lateksowy nadaje się do produkcji niemal wszystkiego co wykonujemy w naszych 3 oddziałach. Potwierdzeniem niezawodności i przewagi czasowej w realizacjach są usługi 24h dostępne w – druk24h.pl – Centrum Dobrego Druku – tłumaczy Paweł Grot. Brak jakichkolwiek toksycznych substancji, sprawia, że wydruki mogą być bezpiecznie stosowane u dotychczasowych klientów firmy, takich jak: placówki medyczne, przedszkola czy restauracje.

Jak zaznacza Paweł Grot, HP Latex to właśnie jedna z technologii przyszłości. – Stanowi idealne uzupełnienie, a być może z czasem wyprze pozostałe cyfrowe techniki druku – rozpuszczalnikowe i UV. Dla świadomych firm, bezpieczne środowisko pracy pracowników będzie kolejnym argumentem przemawiającym za przejściem na technologię latexową – mówi Paweł Grot.
Mówiąc o przyszłości warto przyjrzeć się rozwojowi samego outdooru. Od kilku lat reklama outdoorowa zmierza w stronę zmiennego obrazu, interaktywności, ruchu i elementów 3D. Niezależnie od wykorzystanej grafiki, wisząca, statyczna reklama przestaje być dostrzegana i skuteczna. Kochając nieszablonowe i z pozoru trudne zlecenia, gdyż dają one możliwość proponowania rozwiązań wykraczających poza ogólnie przyjęte normy nie sposób przejść obojętnie obok HP Latex.

Artykuł ukazał się w Raporcie Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, styczeń-czerwiec 2015. Magazyn online do pobrania TUTAJ