Logo

Media & maszyny

„Poligrafia w marketingu” – szkolenie „Świata DRUKU”

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU” organizuje, w ramach Akademii Wiedzy, jednodniowe szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych.

Szkolenie odbędzie się 26 listopada 2014 r. w godzinach 9:00-17:00, w Centrum Konferencyjnym Mercedes-Benz w Warszawie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasuoraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.

Szczegóły szkolenia dostępne na stronie.