Logo

Media & maszyny

Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu i Druku za nami!

Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.

W dniach 15-16 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. – To była niezwykła, rekordowa edycja. Frekwencja nawet nas zaskoczyła, wystawcy oraz zwiedzający byli spragnienia spotkań face to face i to naprawdę było widać na naszym evencie. Targom towarzyszyła fantastyczna energia, cały czas spływają do nas głosy zadowolenia wystawców, a także pozytywny feedback od zwiedzających. To naprawdę udany (kolejny już) reSTART branży – komentuje tegoroczną edycję Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator Festiwalu Marketingu.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS. Przynano nagrodę publiczności.

Jak co roku wystawcy mogli również zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Konferencja poligraficzna Print & Win

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawili branżowe nowości, ciekawostki i podzielili się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. W kameralnej przestrzeni swoją wiedzą podzielili się eksperci z API.PL, DiPrinter, Intrex, Sico Polska, Softgraf, Viscar, Epson Europe i Smart LFP.

Wieczorna gala na najwyższym poziomie

Jak co roku i tym razem wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach.

www.festiwalmarketingu.pl