Logo

Media & maszyny

Relacja z Konferencji Key2Print dedykowanej branży poligraficznej

Pełna sala uczestników, 2 bloki tematyczne, 7 prezentacji marketingowych, 4 prezentacje produktowe i szerokie spectrum informacji na temat sposobów poprawienia wyników sprzedaży przez drukarnie za pomocą Internetu – to przegląd II edycji konferencji Biznes: E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni, która odbyła się 23 października w Warszawie, w siedzibie firmy Key2Print.

Konferencję otworzył Dominik Szulim, współzałożyciel Key2Print, który przedstawił gościa specjalnego – Rafała Brzoskę, założyciela i współwłaściciela spółek z Grupy Integer.pl, m.in. operatora InPost i Paczkomatów, działających w 20 krajach na całym świecie.

Przyszłość e-commerce

– Jesteśmy u progu olbrzymich zmian – nie tyle w samym e-commerce, ale zmian w całym systemie rynku detalicznego. Sprzedaż produktów fizycznych, jak i usług w znaczącej mierze przeniesie się do Internetu. W Polsce obecny 3,5 % poziom obsługi systemu detalicznego przez Internet, wzrośnie wkrótce do poziomu 6 %. W krajach zachodnio-europejskich ten poziom już teraz wynosi 12% i będzie rosnąć – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, podczas specjalnej wideo-prezentacji, na konferencji Key2Print.

Podczas panelu tematycznego konferencji, swoje prezentacje merytoryczne przedstawili:
Marcin Pawłowski (Head Of One Search – Perfomics), który opowiadał o możliwościach budowania pozycji firmy oraz reklamowania się za pomocą narzędzi oferowanych przez największa sieć reklamową Google.

Igor Kluź (Key2Print) pokazał funkcjonalności nowej wersji oprogramowania Key2Print 2.0, które pomogą zwiększyć sprzedaż Beta Marek (Cyberlaw.pl) wypowiedziała się na temat największych pułapek prawnych na które powinni uważać przedsiębiorcy podczas swojej działalności w Internecie.

[galeria=”1″]

Marek Broda (salesMANAGO) opowiedział uczestnikom czym jest automatyzacja marketingu i jak skutecznie zwiększyć konwersję sprzedaży, dzięki odpowiednio przygotowanemu mailingowi, który dociera do konkretnej grupy odbiorców.

Krzysztof Starzecki (FaceAd) przekonywał, że sprzedaż może odbywać się również za pomocą mediów społecznościowych, przede wszystkim Facebook, oraz jak przeprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych.

Druga część konferencji została poświęcona prezentacjom produktowym. Piotr Klajnberg (Fotolia) zaprezentował pozytywne aspekty wynikające z integracji banku zdjęć z narzędziami do sprzedaży internetowej.

Andrzej Ćwikliński (DKS) pokazał możliwości maszyn do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach, Michał Moczulski (Akonda) opowiedział o nowoczesnych rozwiązaniach introligatorskich a Gabriela Swat (Duplo) zaprezentowała nowoczesne rozwiązania przyspieszające realizację zleceń w drukarni.

Organizator konferencji – Key2Print – zaprasza już na jesienną edycję Roadshow, która będzie również poświęcona sprzedaży w drukarni on-line, organizowanej w 4 polskich miastach: Łódź, Rzeszów, Szczecin, Bydgoszcz.

Więcej informacji TUTAJ.