Członkowie stowarzyszenia PrintCity po raz kolejny zaprezentują szeroką gamę produktów na tegorocznych targach Packaging Innovations w Warszawie. Podczas seminarium zostanie przedstawiony projekt Better Human. Nowy projekt pokazuje, jak można pogodzić opakowania wysokiej jakości z wymogami ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
Materiały, wysokiej jakości uszlachetnienia, zabezpieczenie przed fałszerstwami i technologia UV
Zakres rozwiązań i produktów prezentowanych przez członków i partnerów Stowarzyszenia będzie bardzo szeroki. Zwiedzający będą mogli zapoznać się z nowymi podłożami, farbami, lakierami efektowymi oraz zawierającymi pigmenty, tłoczeniem, sztancowaniem i metodami cyfrowego wykańczania druku, a także uzyskać informacje na temat możliwości wdrażania technologii UV i zapobiegania fałszerstwom.
Również w tym przypadku nacisk zostanie położony na aspekty środowiskowe materiałów i procesów.
Zeller+Gmelin, członek Stowarzyszenia od 1 stycznia 2020, będzie z nami po raz pierwszy. Specjalista ds. farb drukarskich „High Quality” utwardzanych promieniowaniem udzieli informacji na temat zastosowania i zalet systemów farb UV w druku opakowań. Nacisk zostanie położony na nowo opracowaną, niskomigracyjną serię farb offsetowych LED do druku opakowań na żywność. Nowa seria łączy w sobie zalety niskiego przenikania ciepła do podłoża dzięki technologii LED z wysoką odpornością na migrację i doskonałym suszeniem charakterystycznym dla znanej standardowej technologii UV.
Metsä Board, czołowy europejski producent tektur premium z pierwotnych mas włóknistych, zaprezentuje nową tekturę MetsäBoard Prime FBB EB, której ekobariera zapewnia średni poziom odporności na działanie wilgoci i tłuszczu. Przedstawi także swoją rozbudowaną ofertę lekkich tektur litych i białych kraftlinerów (WKL) oraz wykonane z nich produkty. „Opakowania są niezbędne do dystrybucji produktów oraz ich ochrony. Opakowania tekturowe z surowców odnawialnych to zrównoważony wybór. Skorzystamy z tej okazji, aby pokazać odwiedzającym, jak możemy odpowiedzieć na każde wyzwanie związane z opakowaniami i pomóc klientom ocenić i udoskonalić ich cele związane z opakowaniami” – powiedział Stanisław Moczulski, dyrektor handlowy Metsä Board Poland, zapraszając do odwiedzenia pawilonu PrintCity.
WEILBURGER Graphics zaprezentuje nie tylko swoje najnowsze lakiery, farby fleksograficzne i kleje, lecz także wysokowydajną, oszczędzającą zasoby naturalne linię produkcji wysokiej jakości lakierów wodnych, która został uruchomiona w tym roku i jest prawdopodobnie najnowocześniejszym tego typu systemem produkcji na świecie.
KURZ zademonstruje na targach, jak współgrają wzornictwo i funkcjonalność. Indywidualne rozwiązania TRUSTCONCEPT® pozwalają na skuteczną ochronę przed podrabianiem oraz na interakcję między marką i jej konsumentami w celu wzmocnienia więzi z klientami. Dzięki rozwiązaniu TTR UNIQUE VEROSPEC® produkty mogą być oznaczane za pomocą ukrytych cech autentyczności. hinderer + mühlich pokaże najnowszą technologię narzędzi do wytłaczania, która nadaje użytkom drukarskim wyjątkowy efekt Look and Feel. Ponadto firma KURZ zaprezentuje przykłady swojej wyjątkowej techniki uszlachetniania DIGITAL METAL®, która zapewnia wysokiej jakości indywidualizację i przyciągające wzrok efekty holograficzne.
Seminarium na temat projektowania opakowań, uszlachetniania, produkcji i środowiska naturalnego
Nowy projekt Stowarzyszenia PrintCity, Better Human, łączy w sobie wysokiej jakości opakowania z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
Seminarium poświęcone będzie w szczególności ekologicznym aspektom opakowania, które pojawiają się już podczas projektowania opakowania (monomateriały, wykorzystanie materiałów kopalnych), są obecne w trakcie wyboru podłoży, farb, lakierów i folii, a kończą na możliwości recyklingu.
Seminarium odbędzie się 1. kwietnia w godzinach 11:00 – 12:00 w strefie Workshop nahali zielonej. Uczestnictwo jest bezpłatne i nie wymaga uprzedniej rejestracji.
Targi odbędą się w dniach 1. i 2. kwietnia w Warszawie. Odwiedzający otrzymają podczas rejestracji bezpłatną wejściówkę:KLIKNIJ.
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
KL