Wiosną 2015 r. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz siódmy zagoszczą w stolicy. 9 i 10 kwietnia warszawskie Centrum Expo XXI na dwa dni zamieni się w platformę inspiracji, wiedzy i pomysłów dla wszystkich związanych z branżą opakowań. Wszystko to za sprawą największych i najważniejszych producentów i dystrybutorów z kraju i zagranicy, którzy podczas targów zaprezentują swoją ofertę.
Pośród opakowań i etykiet, które będą Państwo mieli okazję zobaczyć znajdą się praktyczne i innowacyjne produkty właściwie dla każdej branży. – Wiele miejsca poświęcimy innowacjom, które co roku są najbardziej cenione i najczęściej poszukiwane na naszych targach – podkreśla Ewa Woch – Dyrektor Zarządzająca easyFairs® Poland. – Ze względu na nową strefę tematyczną targów– SAFETYPACK- innowacje będą dotyczyły m.in. bezpieczeństwa pakowanego produktu oraz zabezpieczeń przed niepożądanym otwarciem. Tego typu elementy stały się dzisiaj nie tylko koniecznością, ale również ważnym trendem.
Więcej na temat najnowszych trendów będzie można dowiedzieć się w ramach seminariów learnShops™ i konferencji towarzyszących targom, prowadzonych przez ekspertów. Podczas imprezy odbędą się warsztaty dla brand managerów, product managerów, pracowników działu marketingu i osób zainteresowanych tematyką opakowaniową organizowane przez wydawnictwo „Polski Drukarz” wydawcę magazynu „Świat Druku”, który jest patronem medialnym wydarzenia. W programie m.in.: zarządzanie marką i budowa wizerunku marki własnej, projektowanie, produkcja i uszlachetnianie opakowań.
Po raz kolejny podczas targów odbędzie się Strefa Studenta, promująca młode talenty w dziedzinie projektowania opakowań. Konkurs i wiążący się z nim udział w targach jest niewątpliwą szansą dla tych, którzy pragną zaistnieć w branży.
Organizatorzy przypominają, że wobec wzrastającego zainteresowania imprezą, liczba dostępnych stoisk jest już mocno ograniczona, dlatego zachęcają do podejmowania decyzji o udziale już teraz. Na targi można również rejestrować się w charakterze odwiedzających, wówczas wstęp na imprezę jest bezpłatny.
Więcej informacji na www.easyfairs.com/pl/pi2015
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.