Logo

Marketing MIX

Krzysztof Bogacz na czele marketingu Wedla

Krzysztof Bogacz ma zarządzać działem marketingu oraz działem badań i rozwoju.

– Praca dla Wedla jest spełnieniem moich największych ambicji jako marketingowca, ponieważ mam realny wpływ na markę, która tworzona jest w Polsce, gdzie produkty rozwija się w fabryce tuż obok i to polski zespół marketingu kreuje strategie, asortyment, komunikacje i aktywacje dla całego świata. Z drugiej strony podchodzę do tego wyzwania z pełną pokorą, gdyż jestem świadomy wielkiej historii marki i jej szczególnie emocjonalnej pozycji w sentymencie konsumentów – komentuje Krzysztof Bogacz.

– Wierzę, że Krzysztof, jako osoba o dużej wiedzy i kompetencjach, a także wartościach bliskich wartościom Wedla, doskonale odnajdzie się w naszej kulturze organizacyjnej, zarządzając zespołem działu Marketingu oraz Badań i Rozwoju. Doceniam jego znajomość rynku FMCG, doświadczenie w tworzeniu nowych produktów i wdrażaniu z sukcesem zmian, które znacząco podnoszą wartość marki. Liczę na to, że jego wkład przełoży się na jeszcze większy sukces marki, którą od pokoleń uwielbiają Polacy – wskazuje Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.

Krzysztof Bogacz zastąpił na stanowisku Monikę Kolano-Wysokińską.


Więcej newsów marketingowych przeczytasz TUTAJ.