Plej odpowiada za kreacje do kampanii TV, reklamy radiowej i OOH.
Komunikację OOH suplementu diety OmegaMe od Health Labs Care można już zobaczyć
w największych miastach w Polsce, od 5 października trwa kampania radiowa, a od 10 października spoty – promujące tak istotne jesienią dla naszego zdrowia suplementy diety – można zobaczyć w telewizji.
Autorem materiałów komunikacyjnych jest wyłoniona w przetargu agencja Plej, która już pracuje nad kreacjami dla kolejnych produktów Health Labs Care, a za produkcję spotu tv odpowiada Flota Filmowa.
Health Labs Care to partner w trosce o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Marka proponuje kosmetyki i suplementy diety stworzone z miłością i poparte nauką. Dzięki naukowej wiedzy ekspertów i starannie dobranym recepturom, opracowanym na bazie najwyższej jakości składników, produkty Health Labs Care zapewniają najlepszą dbałość o zdrowie i urodę. Więcej o marce TUTAJ.
Więcej newsów od Agencji Plej przeczytasz TUTAJ.