Logo

Event MIX

Za organizację koncertu „Moje serce to jest muzyk” odpowiedzialna była Agencja Rebelia Media

Agencja Rebelia Media zrealizowała koncert „Moje serce to jest muzyk”, którego organizatorem była Fundacja Banku Gospodarstwa Krajowego. Uroczystość odbyła się z okazji otwarcia nowego skrzydła Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu (SCCS) oraz odsłonięcia popiersi pionierów i twórców placówki.

Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu istnieje od 1984 roku. To miejsce nowoczesnej diagnostyki i terapii schorzeń układu sercowo-naczyniowego dla dorosłych i dzieci. Powstanie SCCS to efekt pracy pionierów zabrzańskiej kardiologii i kardiochirurgii: prof. Stanisława Pasyka, prof. Zbigniewa Religi, prof. Mariana Zębali czy dr Lili Goldstein – z okazji otwarcia nowego skrzydła zostały odsłonięte popiersia twórców szpitala.

Misją SCCS jest „ratować, leczyć, dawać nadzieję…”, nie byłoby to możliwe bez dostępu do najbardziej innowacyjnych technologii. Choć – jak podkreślają przedstawiciele szpitala – o utrzymującej się w kraju od ponad 35 lat wysokiej pozycji Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu decyduje bardzo wiele czynników – to najważniejszymi z nich są ludzie.

Agencja Rebelia Media

– Właśnie tym wszystkim ludziom, pracownikom szpitala oraz przedstawicielom organizacji i firm, którzy zaangażowali się w działania na rzecz zabrzańskiego centrum chcieliśmy podziękować, zapraszając ich na wyjątkowe wydarzenie. Jego głównym tematem było oczywiście serce, ale tym razem w artystycznej, muzycznej interpretacji – mówi Renata Kościelniak, prezes zarządu Fundacji BGK.

W Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu odbył się koncert „Moje serce to jest muzyk”, podczas którego wystąpili: Kamil Bednarek, Natalia Niemen, Ania Rusowicz, Krzysztof Kiljański, Danuta Błażejczyk oraz Monika Borzym. Wieczór poprowadził Łukasz Nowicki. Za kreację i realizację koncertu odpowiadała agencja Rebelia Media. Wydarzenie odbyło się 3 października.

Była to kolejna współpraca Rebelia Media z Fundacją BGK. Agencja zrealizowała ogólnopolską kampanię dotyczącą świadomości transplantacji u najmłodszych

– ”Twoje tak ma moc”. Ogromnym wyzwaniem jest brak wiedzy na temat transplantologii. Szczególnie trudnym tematem wydają się być przeszczepy u dzieci. Dlatego skupiliśmy się na budowaniu świadomości wokół tego trudnego tematu – mówi Renata Kościelniak. –  Zaczęliśmy od serca, misia i ściany  szpitala. Tam powstał mural wykonany przez zaproszonego przez nas artystę Wojciecha Brewkę – miś, który tuli anatomiczne serce. Wieloetapowa kampania dotarła bezpośrednio do ponad 7 mln odbiorców – podkreśla.


Więcej newsów o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.