Lynka drukuje bezpośrednio na odzieży (Direct-to-Garment) od 2015 roku. Jednak biorąc pod uwagę rozwój w branży – a zwłaszcza rewolucyjną technologię Kornit HD6, a także znaczące postępy w zakresie rozwiązań POD dla sektora handlu detalicznego i handlu elektronicznego – Lynka postanowiła rozszerzyć i rozwinąć swoje usługi druku na żądanie w bardziej strategiczny sposób.
– Jesteśmy na dobrej drodze, aby stać się głównym dostawcą rozwiązań POD w Europie dla naszych obecnych i nowych klientów. I zrobimy to pod flagą PODIOM, Mamy 30-letnie doświadczenie w dekorowaniu odzieży, wykonaliśmy ponad 90 milionów nadruków na odzieży od czasu założenia firmy – mówi John Lynch założyciel i prezes firmy.
Ale każdy wie, że jakość liczy się jeszcze bardziej niż ilość.
– Klienci mogą być spokojni również o to, ponieważ zdobyliśmy więcej nagród za jakość w dekorowaniu odzieży (55) niż jakakolwiek inna firma w Europie – dodaje John Lynch.
Firma nie tylko zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania Print-on-Demand (druk na żądanie) i Embroidery-on-Demand (haft na żądanie), ale także pełną gamę technologii zdobienia: Direct-to-garment (nadruk cyfrowy bezpośrednio na odzieży), Direct-to-film (nadruk na folii), sublimacja, transfery, sitodruk i haft oraz kompleksowe usługi dodatkowe: metki, naszywki, niestandardowe i personalizowane pakowanie, zawieszki, merchandising detaliczny.
POD to nie tylko druk cyfrowy, ale przede wszystkim procesy i wymiana zamówień online pomiędzy klientem a dostawcą z wykorzystaniem nowoczesnych interfejsów programowania aplikacji (ang. Application Programming Interface API), które umożliwiają płynną integrację z systemami ERP i workflow. Lynka zapewnia klientom dedykowanego opiekuna spośród wielojęzycznego zespołu profesjonalnych i doświadczonych specjalistów.
Klienci PODIOM będą mieć do wykorzystania możliwości produkcyjne zakładu, które wynoszą ponad 40 000 sztuk odzieży dziennie. Do ich dyspozycji jest magazyn, z ponad 1,8 milionami artykułów najlepiej sprzedających się marek odzieżowych, zlokalizowany przy zakładzie produkcyjnym o powierzchni 10 000 m2. Te czynniki umożliwiają realizację zamówień POD nawet w ciągu 24-48 godzin. Wiodące marki, przeznaczone dla rozwiązań POD, obejmują: Stanley Stella, Gildan, Kariban, Tee Jays, Beechfield Brands, B&C, Stedman, Russell, Fruit of the Loom, Cotton Fare.
– Certyfikowany proces dekorowania odzieży (zgodność z wymaganiami WRAP & GOTS) oznacza dla naszych klientów zrównoważoną i odpowiedzialną produkcję – mówi John Lynch.
Druk na żądanie (Print-on-Demand / POD) to metoda realizacji zamówienia, w której artykuły są drukowane natychmiast po złożeniu zamówienia, często bez wymogu ilości minimalnej. Termin POD jest często łączony z wysyłką drop shipping, oznaczającą usługę, w której zamówione artykuły są drukowane i wysyłane bezpośrednio od producenta do klienta końcowego, w imieniu przedsiębiorcy sprzedającego towary. W odniesieniu do zamówień hurtowych POD oznacza, że przedsiębiorca nie musi posiadać gotowych zapasów.
Co więcej, może oferować szerszą gamę produktów, a dostawcy produkują tylko te sztuki, które zostały już sprzedane. Chociaż w procesie tym produkcja odbywa się dopiero po złożeniu zamówienia, to dzięki najnowocześniejszym technologiom, dostawca jest teraz w stanie bardzo szybko zrealizować ten kompleksowy proces – czasami nawet w ciągu 24 do 48 godzin od zamówienia do wysyłki.
Segment druku cyfrowego rozwinął się w 1993 roku i od tego czasu rósł sukcesywnie, osiągając dziś wartość ponad 200 miliardów dolarów.
Więcej o gadżetach reklamowych przeczytasz TUTAJ