O reklamie przy ładowaniu - OOH magazine
Logo


W poszukiwaniu nowych konceptów na nośniki reklamowe natknęliśmy się ostatnio na stacje ładujące telefony, które dodatkowo wyświetlają treści reklamowe.

Najpierw pojawiła się jednak potrzeba – kto z nas nie doświadczył sytuacji, w której będąc poza domem lub pracą potrzebował skorzystać z telefonu, ale niestety bateria była rozładowana? Brzmi znajomo, prawa? I co w takiej sytuacji? Jest kilka sposobów aby sobie z tym poradzić, a poniższa propozycja może także zainspirować reklamodawców.

Powersharing – to usługa, która zapewnia możliwości komfortowego doładowania urządzeń mobilnych w szeroko pojętej przestrzeni publicznej. Nie musisz mieć ładowarki, szukać gniazdka – podłączasz telefon do przewodu w stacji ładującej i gotowe.

Borrow.pl

Rozwiązanie to od lat bardzo dynamicznie rozwija się w Azji, gdzie powstało. Jest już również dostępne na polskim rynku, a miejsc gdzie znajdziemy taką usługę nieustannie przybywa. Już teraz spotkamy je m.in. na lotniskach, obiektach sportowych, konferencyjnych, halach widowiskowo-sportowych, salonach samochodowych, lokalach HoReCa itp. Największą firmą w Polsce świadczącą taką usługę jest firma FelX i ich usługa Borrow.PL.

Co ciekawe, usługa oprócz funkcji doładowania urządzeń mobilnych dodatkowo daje również możliwość prezentacji treści reklamowych. Klienci oczekując np. na lot lub w przerwie imprezy sportowej mogą podejść do takiej stacji i podładować swoje urządzenie, a jednocześnie w czasie ładowania mają możliwość oglądania reklam tam wyświetlanych. Istnieje możliwość wykupienia powierzchni reklamowej (w przypadku usługi Borrow.PL).

To co istotne, podczas ładowania Klient może cały czas używać telefonu – nie są to bowiem zamykane szafki, gdzie Klient musi zostawić urządzenie.

Żyjemy w czasach, gdzie każdy posiada minimum jedno urządzenie mobilne. Często są one nieodzownym elementem naszego codziennego funkcjonowania i muszą być naładowane. Jeśli więc można połączyć usługę o dużej przydatności dla Klienta, a w tym samym czasie zaprezentować mu treści reklamowe, to warto przyglądać się dalszemu rozwojowi tej usługi oraz sposobowi jej wykorzystywania. A te kilka czy kilkanaście minut w trakcie ładowania urządzenia Klient może poświęcić naszej reklamie. Ot przyjemne z pożytecznym.

Po więcej informacji o usłudze Borrow.PL i ofercie reklamowej napisz na: pok@borrow.pl


Artykuł sponsorowany