Logo

Gadżety reklamowe

Wielkanocne słodkości dla biznesu. Co producenci polecają na ten rok?

W tym roku firmy mogą liczyć na nowości w kategorii wielkanocnych słodyczy dla swoich pracowników. Wśród nich czekolada WholeFruit, wyprodukowana całkowicie z czystego owocu kakaowca. Sprawdź, co jeszcze rekomendują sprzedawcy w ramach wielkanocnych prezentów firmowych w tym sezonie.

Wielkanocny asortyment

Zajączki, baranki, pisanki czy nawet puzzle 3D wykonane z aksamitnej czekolady to standard, który pojawia się na biurkach wielu firm w okresie wielkanocnym. Z tego względu producenci słodyczy idą o krok dalej, oferując nie tylko szeroki asortyment kształtów, ale również różnorodność w smakach swoich słodkości. Jakie kuwertury czekolad znajdziemy w wielkanocnych katalogach słodyczy stworzonych z myślą o zamówieniach firmowych? W ofercie polskich producentów znajdziemy m.in.:

  • mleczną,
  • deserową (o zróżnicowanej zawartości kakao),
  • białą,
  • rubinową,
  • karmelową,
  • mleczną z dodatkiem naturalnego miodu,
  • NXT (100% roślinna, wegańska, bez alergenów i GMO),
  • WholeFruit (stworzoną z całego owocu kakaowca).

Czekolady wzbogacać można także dodatkami, takimi jak: orzechy, ciasteczka, jadalne kwiaty, czy nadzienia: alkoholowe, owocowe, kawowe itp.

– W tym roku w sposób szczególny skupiamy się na produkcji pralin. W naszej wiosennej odsłonie znaleźć można m.in. nowe, autorskie kształty zajączków. Są one wykonane z białej i rubinowej czekolady, a ich nadzienie to aż w 70% tarte migdały! Do tegorocznej oferty dołączyliśmy także zestawy czekoladek w kształcie tulipanów oraz motylki z jadalnym nadrukiem – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.

Wśród wielkanocnych nowości marki SLODKIE znalazła się również najnowsza kuwertura czekolady – WholeFruit. Została ona wyprodukowana całkowicie z czystego owocu kakaowca: bez wanilii, lecytyny, rafinowanego cukru. Do jej produkcji zużywany jest cały owoc, czemu zawdzięcza swój wyjątkowy aromat. Jak podkreśla producent: jest to najzdrowsza i najbardziej ekologiczna czekolada, jaką można sobie wyobrazić.

Personalizacja słodyczy reklamowych

Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem idą coraz dalej w personalizacji słodkich produktów. Obecnie nie tylko dostosowują smak, zgodnie z oczekiwaniami klientów, ale także projektują opakowania w pełni spójne z daną marką, jej logotypem, stosowanymi barwami, hasłami czy kształtami.

– Dajemy naszym Klientom możliwość wykonania kolorowego nadruku nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie. To rozwiązanie spotyka się często z zachwytem, ponieważ Klienci nie wyobrażali sobie, że wskazaną przez nich grafiką pokryjemy na przykład czekoladową pisankę – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Jak zapewnia producent, możliwości w zakresie personalizacji słodkich upominków jest mnóstwo, wśród nich także stworzenie własnego kształtu czekoladowej słodkości.

SLODKIE

Jakość stojąca za smakiem czekolad i zadowoleniem klientów

Firmy zamawiające słodkości na święta dla swoich pracowników dużą uwagę przykładają dziś do jakości czekolady. Na szczęście dla wielu czasy upominków czekoladopodobnych to już przeszłość. Dziś stawia się na naturalne składniki, pochodzące w pełni ze zrównoważonych źródeł. Potwierdzeniem stojącym za jakością są certyfikacje, jak na przykład Cocoa Horizons.

W świecie rosnącej świadomości oraz odpowiedzialnego podejścia do prowadzeniu biznesu, klienci zwracają również uwagę na ekologiczną stronę zamawianych upominków. Z tego względu producenci oferują możliwość zamawiania prezentów zapakowanych w biodegradowalne folie czy papier pochodzący w 100% z recyklingu. Rynek słodyczy, pomimo ogólnego spowolnienia gospodarczego, nieustannie zmienia się bardzo dynamicznie, a coraz szersza oferta w większym stopniu przystaje do oczekiwań różnych grup odbiorców. Świadczy o tym m.in. otwieranie się producentów na ofertę roślinną, pozbawioną nawet śladowych ilości nabiału.

Czekolada to jednak nie wszystko

W wielkanocnych ofertach upominków dla firm znajdziemy również wiele produktów spoza kategorii czekolady. Miłośnicy innych smaków mogą liczyć m.in. na ciasteczka owsiane, korzenne czy galaretki owocowe na bazie pektyn. W efekcie niemal każda firma może znaleźć produkt, który najlepiej wpisze się w jej charakter, budżet czy wymagania.

Wielkanoc to dobry czas, by okazać swoim zespołom wdzięczność za dotychczasową współpracę. Słodki upominek może być miłym dodatkiem do życzeń, a dla niektórych może także apetycznym zaskoczeniem ze strony zarządu.


Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.