semKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Za nami już 20 wyprzedanych edycji. Ostatnia z nich została oceniona przez uczestników na 8,9/10. Wysokie oceny zebrane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze.
Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów, jakim jest głosowanie społeczności na tematy wystąpień bez podawania nazwisk prelegentów, dajemy szansę pokazania się na naszej scenie nowym twarzom. Na scenie nie brakuje też ekspertów z branży: zwycięzców największych konferencji marketingowych i prestiżowych konkursów, rozpoznawalnych specjalistów w swojej dziedzinie – praktyków, którzy dzielą się najnowszą wiedzą.
– Wiemy, że branża uwielbia się spotykać, wymieniać wiedzą oraz doświadczeniami. Zawsze nam tego brakowało w Krakowie – stąd semKRK. Od samego początku wkładamy w wydarzenie mnóstwo energii, bardzo dokładnie analizujemy, co możemy zrobić lepiej, co mówią o nas i czego oczekują uczestnicy oraz starannie dobieramy miks prelegentów, aby każdy uczestnik był pod wrażeniem merytoryki wydarzenia. Dzięki temu od prostego spotkania w jednej z Krakowskich piwnic doszliśmy do największego wydarzenia dedykowanego SEM w Polsce, wyprzedając po drodze każdą z edycji – podsumowuje Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup.
semKRK#21 powraca w formacie BIG – podczas ostatniego spotkania w tej wersji zgromadzono ponad 600 specjalistów z branży. Wydarzenie po raz kolejny odbędzie się w Starej Zajezdni w Krakowie.
– W opinii uczestników semKRK to konferencja, która wyróżnia się na tle innych. Takie słowa budują nas najbardziej i nieustannie dążymy do tego, aby każda edycja była jeszcze lepsza od poprzedniej. Eksperci SEM i SEO, którzy przyjeżdżają do Krakowa z całej Polski, chętnie zostają na dłużej i zwiedzają nasze miasto. Bardzo się cieszymy z powrotu do Starej Zajezdni, bo to tutaj zrobiliśmy największą do tej pory edycję, w której przekroczyliśmy magiczną liczbę 600 uczestników! Do zobaczenia na miejscu! – na wydarzenie zaprasza Kamil Leśniak, Event&Marketing Manager w DevaGroup.
Podczas semKRK#21 BIG:
Pierwsze prelegentki i prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie:
– Łukasz Chwiszczuk (CEO w lukaszchwiszczuk.pl),
– Sebastian Heymann (Specjalista SEO R&D w Linkhouse),
– Milena Fietko (Senior SEO Specialist w Delante),
– Szymon Słowik (CMO / co-founder w Takaoto.pro),
– Natalia Witczyk (International & Tech SEO Consultant),
– Witold Wrodarczyk (CEO w Adequate),
– Dorota Percha (Senior Product & Business Consultant w Full Stack Experts Sp. z o.o.),
– Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert w Full Stack Experts Sp. z o.o.).
Dodatkowo bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Przeprowadzimy je w 2 ścieżkach:
5.06 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Paweł Seruga, Dagmara Kałkus, Marcin Wsół i Mateusz Muryjas.
6.06 (wtorek): SEO. Prowadzący: Łukasz Suchy, Jakub Zeid, Robert Marczak i Miłosz Krasiński.
Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Na naszych social mediach oraz stronie głównej podajemy na bieżąco nowych prowadzących i prelegentów!
Więcej informacji:
Sponsorzy główni semKRK#21 BIG: WhitePress oraz Senuto.
Strona internetowa TUTAJ,Facebook, Wydarzenie na Facebooku, Twitter, Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji, Regulamin wydarzenia,
Bilety na konferencję i warsztaty TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów w podobnej tematyce TUTAJ.