Logo

Marketing MIX

Pierwsza realizacja Warexpo na wiatach przystankowych

Warexpo zrealizowała pierwszą kampanię informacyjną dla Miasta st. Warszawy z wykorzystaniem paneli reklamowych na wiatach przystankowych. Jest to część zadania powierzonego spółce przez stołeczny ratusz polegającego na stworzeniu systemu rozwoju i modernizacji sieci wiat przystankowych oraz obsłudze nowego kanału komunikacji z mieszkańcami i mieszkankami.

Miasto st. Warszawa posiada na stanie majątkowym Zarządu Transportu Miejskiego łącznie ponad 2740 wiat przystankowych, z czego więcej niż połowa objęta jest umową koncesji z konsorcjum firm AMS/Ströer. Reszta, czyli ponad 1100 wiat, w części wymaga wymiany, modernizacji lub przebudowy.

Zadanie Warexpo dotyczyć będzie tych wiat, które pozostają poza umową koncesji z firmami AMS/Ströer, oraz przystanków komunikacyjnych, na których nie ma wiat. Na mocy porozumienia wykonawczego zawartego pomiędzy Miastem st. Warszawą a Warexpo spółka będzie budować nowe wiaty przystankowe, modernizować istniejące oraz prowadzić działania informacyjne zlecone przez Urząd m.st. Warszawy. Dzięki temu komunikaty warszawskiego samorządu będą docierały do większej liczby mieszkańców warszawskich dzielnic. Pozostała część nośników będzie stanowiła ofertę komercyjną sprzedawaną na rynku, a  środki z jej sprzedaży zasilą budżet na budowę nowych oraz modernizację już funkcjonujących wiat przystankowych.

Warexpo

-Dzięki porozumieniu między Warexpo a Miastem st. Warszawą stolica zyskuje kolejnego partnera wspierającego proces modernizacji i rozwoju infrastruktury przystankowej, a także wykorzystuje w zasadzie nieużywane do tej pory przestrzenie do komunikacji z mieszkańcami. Rynek reklamy poza domem dywersyfikuje się jeszcze bardziej i powiększa swoją ofertę, co jest zawsze dobre dla klienta, a Warexpo może spożytkować swoje doświadczenie w realizowaniu kampanii informacyjnych i reklamowych na rzecz mieszkańców Warszawy i rozwijać swoją ofertę – powiedział Marcin Ochmański, Prezes Zarządu Warexpo sp. z o.o.

Pierwsze kampanie zostały zrealizowane na 306 powierzchniach reklamowych i dotyczyły prawidłowej segregacji odpadów i programów społecznych realizowanych przez Miasto st. Warszawę,  Podczas trwania projektu, wraz modernizacją już istniejących wiat i montażem nowych wyposażonych w nośniki informacyjno-reklamowe, sieć zwiększy się o kolejne powierzchnie. Uruchomienie sprzedaży komercyjnej planowane jest na rok 2024.


Więcej newsów z branży TUTAJ.