Logo

Event MIX

McDonald’s® został oficjalnym partnerem Open’er Festival

McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce to zaproszenie wszystkich festiwalowiczów do świata Maka, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile i razem doświadczyć delicious feel-good moments.

Open’er Festival to jedno z największych wydarzeń muzycznych w Polsce. Co roku przyciąga do Gdyni tysiące fanów, oferując im niezapomniane doświadczenia i koncerty z udziałem największych gwiazd sceny muzycznej. W tym roku na wydarzeniu, które odbędzie się w dn. 3-6 lipca na terenie Portu lotniczego Gdynia-Kosakowo obecni będą artyści światowego formatu, tacy jak: Dua Lipa, Doja Cat, Sam Smith, Foo Fighters czy Måneskin. Na scenie zawitają także niezastąpieni reprezentanci polskiej areny muzycznej, wśród nich między innymi: Kwiat Jabłoni, Kacperczyk, PG$, Rubens i OKI. Open’er to jednak nie tylko koncerty, lecz także niezapomniane emocje i wspomnienia, które w tym roku gwarantuje także obecność McDonald’s.

Przez 4 dni festiwalu miłośnicy dobrej muzyki będą mogli odwiedzać wyjątkową, interaktywną strefę Maka, która zapewni uczestnikom liczne atrakcje i szansę na doświadczenie w gronie znajomych delicious feel-good moments. W strefie McDonald’s pojawi się również nowość – limitowane McFlurry® festiwalowe dostępne wyłącznie na Open’erze oraz atrakcyjne, limitowane niespodzianki, które będą dodawane do zamówień. Przestrzeń odwiedzą także znani influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy.

– Open’er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączamy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open’erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze będą mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne gadżety oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone – zaznacza Jakub Strutyński, Marketing Field Manager McDonald’s Polska.

W ramach obecności marki McDonald’s na Open’er Festival zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online i oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją strefy marki zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.


Więcej newsów z branży TUTAJ.