Logo

Marketing MIX

Spotify po raz kolejny łączy legendy ze świata muzyki i piłki nożnej

Spotify po raz kolejny łączy kultowe postacie ze świata muzyki i piłki nożnej, nawiązując pierwszą w swoim rodzaju współpracę Coldplay z FC Barceloną. Tym razem na koszulkach pojawi się logo zespołu Coldplay, inspirowane ich 10. albumem Moon Music, który ukazał się 4 października.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo Spotify i FC Barcelona łączy muzykę i piłkę nożną jak nigdy dotąd, a Coldplay jest najnowszym twórcą, który pojawił się na kultowej koszulce FC Barcelona ze Spotify. Poprzednio mogliśmy obserwować współprace z takimi artystami, jak: KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍA i Drake.

Zawodnicy wystąpią w nowej koszulce podczas meczu El Clásico, w którym FC Barcelona zmierzy się z Realem Madryt już 26 października, a także podczas spotkania FC Barcelona Femení w meczu Liga F przeciwko Eibar, 2 listopada. Podobnie jak FC Barcelona, Coldplay łączy fanów z całego świata. Ten moment celebruje jedność i radość odczuwaną ze wspólnych doświadczeń – czy to meczu piłki nożnej, czy koncertu muzycznego.

– Jesteśmy zaszczyceni, że Spotify zdecydowało się umieścić Moon Music na koszulce FC Barcelona. Od wielu lat mamy szczególne relacje z miastem i klubem. Jesteśmy również dumni, że możemy wspierać UNHCR w ich życie na rzecz ochrony uchodźców i przesiedleńców na całym świecie. Serdeczne podziękowania dla Spotify i FC Barcelona za umożliwienie nam tego. – powiedzieli członkowie zespołu Coldplay.

FC Barcelona udostępni również specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday na Spotify, zawierającą utwory motywujące zawodników i fanów tuż przed meczem, której twórcą jest Coldplay.

spotify

– Coldplay jest jednym z najbardziej lubianych zespołów na świecie na Spotify, a ich historyczne powiązania z Barçą sięgają bardzo głęboko. Cieszymy się, że możemy świętować tę historię z fanami na całym świecie poprzez kultową koszulkę Barçy. Wydanie Moon Music to idealny moment, aby uczcić siłę piłki nożnej i zdolność muzyki do łączenia ludzi. – dodał Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.

Koszulka z limitowanej edycji będzie dostępna do nabycia w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online 18 października, a w przedsprzedaży od 17 października.

spotify

Strona będzie oferować specjalną kolekcję 22 świecących w ciemności koszulek – 11 podpisanych przez zawodników drużyny męskiej i 11 podpisanych przez zawodniczek drużyny żeńskiej. Cały dochód netto z limitowanej edycji koszulek zostanie przekazany Agencji ONZ ds. Uchodźców (UNHCR). Partnerstwo między FC Barceloną a UNHCR rozpoczęło się w 2022 roku i ma na celu zwiększanie świadomość fanów piłki nożnej na całym świecie na temat prawdziwych wyzwań stojących przed uchodźcami.

– Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy ze Spotify, Coldplay pojawi się na koszulce FC Barcelona na El Clásico. Zespół i klub darzą się wzajemną sympatią, która sięga wielu lat wstecz, od zespołu odwiedzającego sesje treningowe, przez piłkarzy Barçy oglądających Coldplay na żywo w Barcelonie przez lata, aż po muzykę zespołu towarzyszącą niektórym z najlepszych momentów klubu. – podsumował Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona.


Więcej newsów z branży TUTAJ.