Logo

Marketing MIX

Święto Niepodległości z Warexpo

W dniu 11 listopada, z okazji Święta Niepodległości, miasto stołeczne Warszawa wspólnie z firmą Warexpo zorganizowało wyjątkową akcję, umożliwiając warszawiakom i warszawiankom przyozdobienie swoich ubrań w biało-czerwone kokardy narodowe. Na pięciu słupach w różnych częściach stolicy umieszczono 7 500 narodowych przypinek, które spotkały się z ciepłym przyjęciem mieszkańców i mieszkanek.

– Coroczna akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem i pozytywnym odzewem wśród mieszkańców, którzy radośnie i uroczyście obchodzą ten szczególny dzień. Inicjatywa ta podkreśla również siłę outdooru jako medium inkluzywnego i dostępnego dla każdego, a w tym kontekście pełni funkcję usługi komunalnej dla warszawskiej społeczności. Jesteśmy wdzięczni, że m. st. Warszawa kolejny rok obdarzyło nas zaufaniem we współtworzeniu tej wyjątkowej akcji – mówi członkini zarządu Warexpo, Aleksandra Derc.

warexpo

Elementy kampanii obejmują również starannie zaprojektowane plakaty, które towarzyszą przypinkom. Instalacje Creative OOH zostały umieszczone w pięciu strategicznych lokalizacjach w całej Warszawie, tworząc niepowtarzalną atmosferę świętowania:

  • zabytkowy słup znajdujący się przy ul. przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie (od strony południowej);
  • słup przy ul. Marszałkowskiej na rogu z ul. Wilczą, nieopodal sklepu obuwniczego;
  • słup u zbiegu ul. Królewskiej i ul. Niżyńskiego;
  • słup na pl. Wilsona przy parku;
  • słup na Rondzie Waszyngtona od strony Stadionu Narodowego.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.