tam
Podczas workshop edition do współpracy organizatorzy zaprosili najlepszych z najlepszych. Są to osoby, które są znane z webinarów od DevaGroup czy wcześniejszych edycji semKRK lub semWAW. To oni zebrali jedne z najwyższych ocen w ankietach, a pełny lineup przedstawia się następująco:
11.03 – SEO: Damian Kiełbasa (Contadu), Jakub Barabasz (DevaGroup) i Katarzyna Barańska (FoxStrategy)
12.03 – Google Ads: Aleksandra Pizoń-Liwocha (DevaGroup), Przemysław Biegacz (DevaGroup), Karol Dziedzic i Kinga Sroka.
13.03 – Google Analytics: Krzysztof Modrzewski (Witbee), Anna Moczulska (Conversion) i Bartłomiej Kaczmarczyk (sssem.ninja).
Podczas warsztatów będzie możliwość zadawania pytań prowadzącym, a przed spotkaniami uczestnicy otrzymają ankiety, w których będzie można podesłać swoje strony do analizy na warsztatach.
Podczas tej edycji DevaGroup ponownie organizuje darmowy webinar rozgrzewkowy dostępny dla wszystkich. Już w czwartek 27 lutego od 12:00 spotkanie z 3 prowadzącymi (po jednym reprezentancie każdego dnia warsztatów), żeby posłuchać tematów, które będą swoistą zapowiedzią ich części. Będzie to 100% merytoryki na poziomie podstawowym, które idealnie posłużą jako wstęp do marcowych warsztatów.
Podczas webinaru wystąpią na żywo Jakub Barabasz (SEO), Kinga Sroka (Google Ads) i Anna Moczulska (Google Analytics). Więcej o webinarze, pełna agenda i zapisy tutaj.
Na uczestników będą czekać również dodatkowe niespodzianki.
Specjalnie dla tych, którzy pospieszą się z kupnem biletów na warsztaty online, organizatorzy przygotowali 10 pierwszych biletów w promocyjnej cenie 599 zł netto (zamiast standardowych 899 zł). Ta oferta ograniczona jest ilościowo, więc kto pierwszy, ten lepszy.
Dodatkowo warto zwrócić uwagę na pakiety wszystkich trzech warsztatów, które można kupić za jedyne 1699 zł netto. W ramach pakietu w warsztatach mogą uczestniczyć różne osoby – wystarczy poinformować o tym organizatora. Cena pakietu obowiązuje do odwołania i nie jest limitowana ilościowo.
Bilety można kupić tutaj.
Razem ze sprzedażą biletów na semKRK workshop edition wystartowała sprzedaż biletów Early Birds na semKRK#23 BIG, które odbędzie się 18 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie.
Więcej informacji o semKRK#23 BIG już wkrótce na social mediach organizatorów (szczególnie zapraszają na nowy profil na LinkedIn).
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.