Logo

Marketing MIX

Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet

Dzień Praw Kobiet i Pokoju na Świecie – tak właśnie brzmi pełna nazwa święta obchodzonego 8 marca. Aby przypomnieć o jego prawdziwym znaczeniu, Avon został partnerem wyjątkowej kampanii społecznej organizowanej przez fundację Feminoteka. Ta inspirująca inicjatywa oddaje głos kobietom i celebruje ich prawa. W ramach akcji marka przygotowała limitowaną edycję swoich bestsellerowych kosmetyków w nowych designerskich opakowaniach. 100% zysku z ich sprzedaży w marcu Avon przekaże Fundacji Feminoteka na realizację jej misji.

tam

Więcej niż kwiaty i czekoladki

Dzień Kobiet często kojarzy się z wręczaniem drobnych upominków. Jednak 8 marca oznacza znacznie więcej – to Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet, ustanowiony w 1977 roku przez ONZ, który przypomina nam o istotnej walce o prawa kobiet i równouprawnienie. To dzień, który powinien skłaniać nas do refleksji nad osiągnięciami kobiet oraz wyzwaniami przed jakimi wciąż stoją. W tym roku Avon postanowił uczcić go w szczególny sposób. Został partnerem kampanii społecznej organizowanej przez fundację Feminoteka, aby wspólnie oddać głos kobietom i celebrować ich prawa.

Już w sobotę 8 marca na przecięciu Al. Jerozolimskich oraz ul. Poznańskiej w Warszawie przedstawicielki fundacji będą rozdawać przypinki i wlepki, przypominające o sile kobiet oraz ich niezbywalnych prawach. Będzie to również doskonała okazja, by złożyć życzenia innym świętującym i pokazać siostrzaną siłę. Do akcji zostały zaproszone również influencerki m.in. @porysunki, @paniodfeminatywow, @babka_od_histy, które na swoich kanałach w mediach społecznościowych podzielą się ze swoimi obserwatorami, jakie prawa kobiet są dla nich najważniejsze i z których są szczególnie dumne.

Dodatkowo przez cały marzec Feminoteka będzie prowadzić zrzutkę z wyjątkowymi prezentami, aby zebrać środki na fundusz pomocowy, który umożliwi wsparcie kobiet w potrzebie.

Ulubione kosmetyki dla Ciebie – wsparcie dla tysiąca innych kobiet

Aby dodatkowo wesprzeć kampanię i fundację, Avon stworzył limitowaną edycję swoich bestsellerowych produktów. W tej wyjątkowej kolekcji znalazły się najpopularniejsze kosmetyki, wyselekcjonowane przez Konsultantki. Znane i lubiane produkty zyskały nowe, designerskie opakowania, zaprojektowane przez brytyjską artystkę Mel Cerri. W marcu 100 proc. zysku z zakupu limitowanej wersji tuszu Lash Genius, szminki Ultra Colour, perfum Far Away i Anew z Protinolem™ trafi do fundacji Feminoteka, realnie zmieniając życie wielu kobiet na lepsze.

– Jesteśmy dumni z wieloletniej współpracy z Feminoteką i bez wahania dołączyliśmy do kampanii społecznej z okazji Dnia Praw Kobiet. W tym dniu podkreślamy, że wszyscy mamy głos. Wierzymy, że gdy kobiety są słyszane, mogą w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlatego od zawsze je wspieramy. Dorzucamy naszą cegiełkę do zbiórki Feminoteki i przekazujemy aż 100 tys. zł, by mogła realizować swoją misję i pomagać kobietom. Dodatkowo w marcu zysk z naszych najpopularniejszych kosmetyków, uwielbianych przez Konsultantki i Konsumentki, również przekazujemy na działania Feminoteki. Wiemy, że nasze wspólne inicjatywy, takie jak aplikacja przeciwprzemocowa Avon Alert, realnie zmieniają życie kobiet na lepsze – mówi Magdalena Mączyńska, Senior PR & CSR Lead w Avon Cosmetics Polska.

– W 2025 roku, gdy ruchy wspierające osoby marginalizowane napotykają na liczne wyzwania, uznałyśmy, że to idealny moment, aby celebrować prawa, które już mamy oraz te, o które wciąż walczymy. Jesteśmy niezwykle wdzięczne marce Avon za dołączenie do naszej inicjatywy i przekazanie zysków z wybranych kosmetyków na naszą fundację. Dzięki wieloletniej współpracy w ramach programu Avon Kontra Przemoc, wiemy, że Avon podziela nasze wartości i troskę o dobro kobiet. Środki, które otrzymujemy, są niezbędne do bieżącej pomocy kobietom, które odeszły od partnerów stosujących przemoc – pomagamy im opłacić czynsz, zakupić leki czy wynająć adwokata. Te działania realnie zmieniają życie kobiet na lepsze i bezpieczniejsze. Potrzebujemy takich partnerów jak Avon, aby kontynuować naszą misję – mówi Joanna Piotrowska, założycielka fundacji Feminoteka.


Wywiad z Dyrektor Generalną AVON Cosmetics Polska, Agnieszką Isą, do przeczytania–> tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.