Logo

Marketing MIX

Majówkowa ramówka Jet Line: „Konstytucja – każdy fragment ma znaczenie”

W majówkowej ramówce na ekranach Digital OOH od Jet Line pojawią się specjalne spoty nawiązujące do Konstytucji 3 Maja — symbolu wspólnoty, demokracji i nowoczesnej odpowiedzialności.

Majówkowa inicjatywa DOOH od Jet Line jest zatytułowana „Konstytucja – każdy fragment ma znaczenie” i mówi o tym, że podobnie jak w słynnym obrazie Jana Matejki „Konstytucja 3 Maja 1791 roku”, każdy detal ma znaczenie. Zarówno w sztuce, jak i w tekście, nic nie jest przypadkowe. To współczesne zaproszenie do refleksji nad tym, że ważne jest uważne czytanie, rozumienie i dostrzeganie wszystkich elementów – zapisów, symboli i przede wszystkim ludzi. To radosne i refleksyjne połączenie historii, sztuki i wartości, które wciąż wydają się aktualne. Każdy fragment ma znaczenie: i kiedyś, i dziś.

– OOH i Digital OOH to media niezwykłe: są naszymi sąsiadami i towarzyszami w mieście, zawsze mamy je po drodze, ciągle są obok. Dla nas to przywilej, odpowiedzialność i źródło inspiracji. Czy jest lepsze od nich narzędzie wnoszące w przestrzeń między ludźmi tematy łączące historię z nowoczesnością i budujące przekaz bliski współczesnej wrażliwości? W tej akcji mówimy, że liczy się całość, że każdy szczegół, zarówno w historycznym obrazie, jak i w Konstytucji, ma znaczenie. To zaproszenie do współczesnej refleksji: czytajmy, rozumiejmy, zauważajmy siebie nawzajem – mówi Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.

Digital OOH to medium demokratyczne. Jest obecne w przestrzeni publicznej, dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku, przekonań. Zestawia opinie, wychodzi z przekazem poza informacyjne bańki.

Stworzona zaś przez Jet Line przestrzeń do komunikacji na ekranach łączy miejsce dla marek, brandów i reklam usług z miejscem dla inspiracji, kultury, wiedzy. Na ekranach jest równorzędny czas dla spotów komercyjnych oraz lajstafajlowych, edukacyjnych czy społecznych.


Zachęcamy do lektury wywiadu z Agnieszką Maszewską, dyrektorką marketingu i komunikacji Jet Line z okazji 30-lecia firmy – KLIKNIJ.