tam
LIPTON Teas and Infusions od lat stawia na autentyczny kontakt z młodym pokoleniem – dlatego obecność marki na Open’erze 2025 to coś więcej niż tylko logo na plakacie. To naturalne przedłużenie jej podejścia: być tam, gdzie dzieje się życie, gdzie ludzie szukają emocji, relacji i nowych doświadczeń, ale też odpowiedź na ich zmieniające się potrzeby.
– Coraz więcej osób wybiera zabawę bez alkoholu – sięgają po napoje, które są smaczne i pasują do ich stylu życia. Herbata idealnie wpisuje się w ten trend. A my jako LIPTON Teas and Infusions chcemy być częścią tych momentów – towarzyszyć ludziom na żywo, wtedy, kiedy naprawdę się dzieje, i budować z nimi prawdziwą, codzienną relację. Bo właśnie w takich chwilach rodzi się autentyczne doświadczenie marki – mówi Marek Marcinkiewicz, dyrektor marketingu w LIPTON Teas and Infusions na Polskę, Europę Południową i Wschodnią.
Letnia aktywacja LIPTON Teas and Infusions na Open’erze to przedsmak kampanii, która oficjalnie wystartuje pod koniec wakacji. Jej hasło – „Lipton. Od tego się zaczyna lepszy dzień” – to zaproszenie do celebrowania codziennych momentów, które mają moc pozytywnie wpłynąć na cały dzień.
Właśnie w tym duchu, na polu namiotowym festiwalu, marka organizuje poranne sesje jogi prowadzone przez Justina Krischnera – i zaprasza wszystkich chętnych do udziału. Taka praktyka to idealny sposób na rozpoczęcie dnia: chwila oddechu, ruchu i regeneracji, po której każdy będzie mógł sięgnąć po kubek czarnej herbaty Lipton. To moment, który pozwala złapać balans przed intensywnym festiwalowym wieczorem. W końcu dobry dzień zaczyna się od dobrego poranka.
W strefie marki na Open’erze można nie tylko spróbować czarnej herbaty, ale też spotkać ulubione twórczynie i twórców internetowych, wziąć udział w nietypowych aktywacjach i po prostu dobrze się bawić. LIPTON Teas and Infusions zaprasza m.in. na meet & greet z ambasadorkami marki – Wersow i Julią Wieniawą. Wśród gości pojawią się też m.in. Jessica Mercedes, @hi_hania z @swiezy_bartek, Zosia Strulak (@strulax) i Bagi (@bginsky). To świetna okazja, żeby przybić piątkę, zrobić sobie zdjęcie i poczuć festiwalowy luz w herbacianym klimacie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Na odwiedzających czekają też wyjątkowe aktywacje:
• Lipton. Spill the tea – czyli wyzwanie do podzielenia się swoim sekretem i spisania go na kubku, który wisi na specjalnie przygotowanej ściance. Każdy, kto odwiedzi strefę, będzie mógł dołożyć swój kubeczek i przeczytać, co zdradzili inni.
• Wróżenie z liści herbatu– wróżka Kamelia (znana z programu The Traitors) przepowiada przyszłość z liści herbaty.
• Ogromne lustro do selfie – ustawione tuż przy scenie głównej, pozwoli uchwycić w jednym kadrze siebie, tłum i festiwalową scenę.
Zachęcamy do przeczytania rozmowy z Katarzyną Zawodzińską, Dyrektor Marketingu w LIPTON Teas and Infusions na Polskę, Europę Południową i Wschodnią –> KLIKNIJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.