Logo

Event MIX

LIPTON Teas and Infusions otworzył swoją strefę dla festiwalowiczów

LIPTON Teas and Infusions po raz drugi dołączył do grona partnerów Open’er Festival. Na terenie wydarzenia pojawiła się specjalna strefa marki, w której można spróbować trzech wariantów czarnej herbaty na ciepło, powróżyć sobie z jej liści i spotkać topowe gwiazdy Internetu – m.in. Wersow, Julię Wieniawę, Hi Hanię i Bagiego. Chillout, smak i trochę magii – wszystko w jednym miejscu.

tam

Zawsze tam, gdzie młodzi

LIPTON Teas and Infusions od lat stawia na autentyczny kontakt z młodym pokoleniem – dlatego obecność marki na Open’erze 2025 to coś więcej niż tylko logo na plakacie. To naturalne przedłużenie jej podejścia: być tam, gdzie dzieje się życie, gdzie ludzie szukają emocji, relacji i nowych doświadczeń, ale też odpowiedź na ich zmieniające się potrzeby.

– Coraz więcej osób wybiera zabawę bez alkoholu – sięgają po napoje, które są smaczne i pasują do ich stylu życia. Herbata idealnie wpisuje się w ten trend. A my jako LIPTON Teas and Infusions chcemy być częścią tych momentów – towarzyszyć ludziom na żywo, wtedy, kiedy naprawdę się dzieje, i budować z nimi prawdziwą, codzienną relację. Bo właśnie w takich chwilach rodzi się autentyczne doświadczenie marki – mówi Marek Marcinkiewicz, dyrektor marketingu w LIPTON Teas and Infusions na Polskę, Europę Południową i Wschodnią.

Zapowiedź nowej kampanii

Letnia aktywacja LIPTON Teas and Infusions na Open’erze to przedsmak kampanii, która oficjalnie wystartuje pod koniec wakacji. Jej hasło – „Lipton. Od tego się zaczyna lepszy dzień” – to zaproszenie do celebrowania codziennych momentów, które mają moc pozytywnie wpłynąć na cały dzień.

Właśnie w tym duchu, na polu namiotowym festiwalu, marka organizuje poranne sesje jogi prowadzone przez Justina Krischnera – i zaprasza wszystkich chętnych do udziału. Taka praktyka to idealny sposób na rozpoczęcie dnia: chwila oddechu, ruchu i regeneracji, po której każdy będzie mógł sięgnąć po kubek czarnej herbaty Lipton. To moment, który pozwala złapać balans przed intensywnym festiwalowym wieczorem. W końcu dobry dzień zaczyna się od dobrego poranka.

Nie tylko herbata – atrakcje w strefie LIPTON Teas and Infusions

W strefie marki na Open’erze można nie tylko spróbować czarnej herbaty, ale też spotkać ulubione twórczynie i twórców internetowych, wziąć udział w nietypowych aktywacjach i po prostu dobrze się bawić. LIPTON Teas and Infusions zaprasza m.in. na meet & greet z ambasadorkami marki – Wersow i Julią Wieniawą. Wśród gości pojawią się też m.in. Jessica Mercedes, @hi_hania z @swiezy_bartek, Zosia Strulak (@strulax) i Bagi (@bginsky). To świetna okazja, żeby przybić piątkę, zrobić sobie zdjęcie i poczuć festiwalowy luz w herbacianym klimacie.

Na odwiedzających czekają też wyjątkowe aktywacje:

• Lipton. Spill the tea – czyli wyzwanie do podzielenia się swoim sekretem i spisania go na kubku, który wisi na specjalnie przygotowanej ściance. Każdy, kto odwiedzi strefę, będzie mógł dołożyć swój kubeczek i przeczytać, co zdradzili inni.
• Wróżenie z liści herbatu– wróżka Kamelia (znana z programu The Traitors) przepowiada przyszłość z liści herbaty.
• Ogromne lustro do selfie – ustawione tuż przy scenie głównej, pozwoli uchwycić w jednym kadrze siebie, tłum i festiwalową scenę.


Zachęcamy do przeczytania rozmowy z Katarzyną Zawodzińską, Dyrektor Marketingu w LIPTON Teas and Infusions na Polskę, Europę Południową i Wschodnią –> KLIKNIJ.


Więcej newsów z branży TUTAJ.