Na scenie ŚRODY uczestnicy będą mieli okazję zaprezentować swoją twórczość wideo w 5-minutowym wystąpieniu. To przestrzeń do opowiedzenia swojej historii, podzielenia się praktycznymi poradami, wskazówkami lub pokazania autorskiego materiału. Po prezentacjach będzie można zaczerpnąć inspiracji od innych prelegentów. To wspólna przestrzeń do dzielenia się wiedzą i wzajemnego inspirowania się.
ŚRODA to cykliczne spotkania dla osób działających w internecie – niezależnie od tego, czy tworzą na TikToka, YouTube, Instagram, czy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z wideo. Tym razem każdy ma szansę stanąć na scenie. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Wydarzenie otworzy gość specjalny – jego nazwisko zostanie ujawnione już wkrótce.
Organizatorem ŚRODY jest Łukasz Kępiński oraz agencja Tears of Joy – znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB Mixx. TOJ ma bogate doświadczenie w działaniach digitalowych i social media, realizując kampanie dla marek takich jak Durex, Lotto, LEGO, Nestlé, Monini oraz obsługując profile społecznościowe m.in. Semilac, Hebe i Riot Games.
Wstęp na wydarzenie jest wolny, jednak obowiązuje rejestracja. Link: tutaj.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.