Marka Semilac po raz kolejny udowadnia, że kolor to nie tylko estetyka – to manifest. Hasło kampanii „Lato na własnych zasadach” jest wyrazem wolności, odwagi i indywidualizmu, więc idealnie wpisuje się w letni nastrój pełen słońca, muzyki i ekspresji. Współtworzona z Margaret, ikoną odwagi i niezależności, kolekcja lakierów hybrydowych to zaproszenie do życia na własnych warunkach. Każdy kolor opowiada inną historię – od trybu „Airplane Mode”, przez pełne energii festiwalowe szaleństwo, aż po magnetyczne, letnie noce kończące się świtem.
Obok Margaret w kampanii pojawiają się również wyjątkowi przedstawiciele młodego pokolenia i członkowie #SemiSquad: Zalia i Marcin Maciejczak – artyści występujący na scenach tegorocznych letnich festiwali. Razem z ambasadorami marka Semilac zachęca do autentyczności i wyrażania siebie na własnych zasadach.
Kampania realizowana jest w kanałach digitalowych i obejmuje formaty wideo in-stream, działania w obszarze gamingu, reklamy w mediach społecznościowych (Meta), a także formaty displayowe i rich media.
Więcej newsów z branży TUTAJ.