tam
Kampania To „tylko” muzyka uchwyciła intensywność polskiego fandomu muzycznego, pokazując zachowania, które dla postronnych mogą wydawać się nietypowe, ale dla fanów są zupełnie naturalne. Czekanie godzinami w kolejkach, nerwowe odświeżanie stron w poszukiwaniu biletów, czy noszenie tych samych opasek festiwalowych przez lata – Spotify oddaje hołd tym rytuałom.
– Ta kampania to celebracja fanów w całej ich pełnej koloru, pasji i emocji odsłonie. W Spotify nie tylko łączymy artystów i słuchaczy – sami jesteśmy fanami. Wiemy, co znaczy żyć muzyką i jesteśmy dumni, że możemy celebrować unikalnego ducha polskich społeczności fanowskich – mówi Ester Gazzano, Head of Consumer Marketing, Europe.
Sercem kampanii jest wyjątkowa seria zdjęć autorstwa polskiego fotografa Kamila Kotarby, przedstawiająca pięć odsłon fanowskiego oddania:
● To „tylko” kolejkowanie – wielogodzinne kolejki, by znaleźć się jak najbliżej sceny.
● To „tylko” bilet na koncert – adrenalina związana z walką o bilety na wielu urządzeniach.
● To „tylko” muzyka – tatuaże z tekstami piosenek, które zostają z nami na zawsze.
● To „tylko” festiwal – dumnie noszone opaski z festiwali.
● To „tylko” fandom – pokoje zamienione w świątynie ulubionych artystów i wspomnień.
Dodatkowo uczestnicy festiwalu OPEN’ER mogli zobaczyć kreacje kampanii na żywo – na ekranach aż czterech scen. Obecność kampanii na jednym z największych festiwali muzycznych w Polsce i Europie – będącego zarazem ważnym momentem kulturowym i miejscem spotkań prawdziwych miłośników muzyki – wzmocniła jej przekaz i dała fanom okazję do poczucia się częścią wspólnoty.
Kampania To „tylko” muzyka to celebracja unikalnego doświadczenia bycia fanem w Polsce – ale w swojej istocie opowiada uniwersalną historię miłości do muzyki. Autentyczną, emocjonalną i głęboko ludzką.
Kampania zyskała także wymiar osobisty dzięki udziałowi twórców internetowych, dla których muzyka to coś więcej niż hobby – to pasja i część tożsamości. littlemooonster96, gajdaxo, patryczon i baoliin w swoich wideo opowiadają o tym, co dla nich oznacza fanostwo, dodając kampanii autentyczności i głosu społeczności.
W serii To „tylko” fani wystąpili również uwielbiani polscy artyści, którzy dzielą się emocjonalnymi wspomnieniami, prezentami od fanów i wyjątkowymi interakcjami, które wpłynęły na ich twórczość.
Więcej newsów z branży TUTAJ.