Logo

Marketing MIX

Creative OOH: Kampania T-mobile #HejtOutLoveIn na nośnikach Warexpo

Fot. Warexpo, Ewelina Lach

Do 9 listopada na nośnikach Warexpo można zobaczyć kreacje kampanii #HejtOutLoveIn, realizowanej przez T-Mobile Polska przy wsparciu Fundacji SEXEDPL.

Celem akcji jest burzenie barier obojętności wobec hejtu w Internecie i zachęcenie wszystkich użytkowników Sieci do reagowania. Hejt to nie „zwykły komentarz”, lecz forma przemocy słownej, której każdy z nas może przeciwdziałać — poprzez słowa wsparcia, sprzeciw i solidarność wobec osób atakowanych w sieci.

Na słupach klejonych TRAFFIC Warexpo pojawiły się przypinki – symbole sprzeciwu wobec hejtu, które każdy może zdjąć i zabrać ze sobą. Mały gest, duży przekaz.

warexpo
Fot. Warexpo, Ewelina Lach

Kampania gości na trzech nośnikach w przestrzeni miejskiej Warszawy:

  • Al. Niepodległości / Batorego / Pola Mokotowskie,
  • Wałbrzyska / metro Służew,
  • Al. Jana Pawła II / za Twardą / MZA (do 2 listopada).

– W Warexpo konsekwentnie pokazujemy, że OOH może być czymś więcej niż tylko nośnikiem – może być przestrzenią do opowiadania historii i budowania wartości. Kampania #HejtOutLoveIn jest tego doskonałym przykładem. Dzięki współpracy między T-Mobile, agencjami kreatywnymi i naszym zespołem mogliśmy zrealizować projekt, który łączy siłę przekazu marki z odpowiedzialnością społeczną – mówi Aleksandra Derc, Członkini Zarządu Warexpo.

warexpo
Fot. Warexpo, Ewelina Lach

Warexpo zachęca wszystkich do dołączenia do akcji. Jak? To proste!

Podpisz deklarację niezgody na hejt, by głos szacunku był silniejszy niż głos nienawiści.
– Widzisz hejt? Reaguj. Zostaw słowa wsparcia i hashtag #HejtOutLoveIn.

Więcej informacji: tutaj.

Kampania została zainicjowana przez T-Mobile Polska we współpracy z Fundacją SEXEDPL. Spot i inne materiały promujące akcję opracowała agencja VML, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.