
Celem akcji jest burzenie barier obojętności wobec hejtu w Internecie i zachęcenie wszystkich użytkowników Sieci do reagowania. Hejt to nie „zwykły komentarz”, lecz forma przemocy słownej, której każdy z nas może przeciwdziałać — poprzez słowa wsparcia, sprzeciw i solidarność wobec osób atakowanych w sieci.
Na słupach klejonych TRAFFIC Warexpo pojawiły się przypinki – symbole sprzeciwu wobec hejtu, które każdy może zdjąć i zabrać ze sobą. Mały gest, duży przekaz.

Kampania gości na trzech nośnikach w przestrzeni miejskiej Warszawy:
– W Warexpo konsekwentnie pokazujemy, że OOH może być czymś więcej niż tylko nośnikiem – może być przestrzenią do opowiadania historii i budowania wartości. Kampania #HejtOutLoveIn jest tego doskonałym przykładem. Dzięki współpracy między T-Mobile, agencjami kreatywnymi i naszym zespołem mogliśmy zrealizować projekt, który łączy siłę przekazu marki z odpowiedzialnością społeczną – mówi Aleksandra Derc, Członkini Zarządu Warexpo.

Warexpo zachęca wszystkich do dołączenia do akcji. Jak? To proste!
– Podpisz deklarację niezgody na hejt, by głos szacunku był silniejszy niż głos nienawiści.
– Widzisz hejt? Reaguj. Zostaw słowa wsparcia i hashtag #HejtOutLoveIn.
Więcej informacji: tutaj.
Kampania została zainicjowana przez T-Mobile Polska we współpracy z Fundacją SEXEDPL. Spot i inne materiały promujące akcję opracowała agencja VML, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Więcej newsów z branży TUTAJ.