Logo

Marketing MIX

By każdy dzień był bardziej niezwykły w kampanii Siemens

Trwa ogólnopolska kampania AGD do zabudowy Siemens iQ700. W ramach akcji zaplanowano emisję billboardu sponsorskiego w TV, obecność w prasie, a także specjalną komunikację on-line.

Przygotowane na potrzeby kampanii billboardy sponsorskie powstały na podstawie spotu wizerunkowego marki Siemens. Obecny w nim mężczyzna opowiadając o sobie, prezentuje jednocześnie zalety AGD do zabudowy Siemens iQ700. Mężczyzna jest uosobieniem najważniejszych cech konsumenta marki Siemens, który lubi otaczać się najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i imponować umiejętnościami kulinarnymi. Kampania zakłada emisję billboardu sponsorskiego w największych stacjach TV – ogólnopolskich i tematycznych i VOD, jak również obecność w najpoczytniejszych tytułach prasowych – lifestyle’owych, wnętrzarskich i kobiecych. Działania wspiera komunikacja w mediach społecznościowych marki Siemens oraz silna kampania internetowa.

Kampanię przygotowali: Spot TV: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Kampania on-line: ACR Media House Sp. z o.o., Kampania prasowa: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

MW