Logo

Media & maszynyDruk Cyfrowy

Epson celebruje sprzedaż 100 milionów drukarek EcoTank – sukces ekologii i innowacji

14 lat temu, w październiku 2010 roku Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, 'Epson’) wprowadziła w Indonezji na rynek swoją pierwszą drukarkę EcoTank z dużym zbiornikiem na dolewany samodzielnie przez użytkownika atrament, co było alternatywą dla tradycyjnych kartridżów. W 2024 r. te urządzenia są sprzedawane w 170 krajach i regionach, a ich łączna globalna sprzedaż przekroczyła 100 milionów sztuk.

Drukarki EcoTank zostały pierwotnie zaprojektowane z myślą o rynkach rozwijających się, wykorzystując innowacje, które wykraczają poza tradycyjne projekty i metody sprzedaży, co pozwoliło na redefinicję pojęcia drukarki atramentowej. Wprowadzając je, Epson zrewolucjonizował rynek drukarek, zwiększając dostępność i funkcjonalność druku, jednocześnie stając się liderem w segmencie urządzeń z dolewanym atramentem.

epson

Obecnie drukarki EcoTank stanowią około 45% wszystkich sprzedawanych na świecie drukarek atramentowych do użytku domowego i biurowego. Co więcej, dzięki szerokiej ofercie i rozpoznawalności marki, Epson utrzymuje czołową pozycję w tym sektorze rynku. Sukces ten wynika z uznania klientów, którzy doceniają niższe koszty druku, rzadszą konieczność uzupełniania atramentu oraz mniejsze zużycie zasobów i ograniczenie generowania odpadów.

– Chcemy bardzo podziękować wszystkim klientom, którzy zakupili nasze drukarki EcoTank. Urządzenia te zdecydowanie różnią się od tradycyjnych modeli wyposażonych w kartridże, więc przy ich tworzeniu napotkaliśmy wiele wyzwań. Jednak dzięki zaangażowaniu i wsłuchiwaniu się w głos naszych klientów, udało się stworzyć produkt, który umożliwia drukowanie bez ograniczeń, odpowiadając na potrzeby współczesnych użytkowników. Dzięki niskim kosztom druku, wygodnemu uzupełnianiu atramentu oraz zmniejszonemu wpływowi na środowisko, drukarki EcoTank cieszą się rosnącym uznaniem na całym świecie – powiedział Krzysztof Modrzewski z Epson Polska.


Więcej newsów z branży TUTAJ.