Ukazał się kolejny, kwietniowy numer OOH magazine:
Ambient media
Ciekawe rozwiązanie ambientowe może przynieść rozgłos marce. To jednak wciąż metoda, na którą decyduje się niewielu. Sprawdzimy, co to w zasadzie znaczy ambient, dlaczego w Polsce wciąż tak niewiele jest tego typu kampanii, jak podchodzą do takich rozwiązań klienci i kto jest skłonny się na nie zdecydować.
Znani w reklamie
Pojawienie się znanej twarzy w reklamie często rodzi wiele pytań, zazwyczaj jest powodem do wielu komentarzy na temat tego, czy ktoś się sprzedał czy też nie i jak występ wpłynął na wizerunek gwiazdy. My postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak udział gwiazd w kampaniach przekłada się na wizerunek reklamodawcy.
Wywiad z człowiekiem roku branży OOH Lechem Kaczoniem.
Sieci dedykowane w digital signage
Rozwiązania outdoorowe przygotowane z myślą o konkretnej, jasno nakreślonej grupie odbiorców to nie tylko domena tradycyjnego outdooru. Kampanie na nośnikach digital signage również są targetowane. Co prawda przy małej liczbie nośników trudno mówić o podobnej sile oddziaływania, niemniej jednak trend jest już na rynku widoczny.
Eventy letnie
Lato sprzyja markowym aktywnościom. Firmy angażują się wówczas w różnego rodzaju wydarzenia kulturalne czy sportowe (roadshow, koncerty, imprezy plażowe, pikniki itd.)
i przekonują do siebie poprzez aktywizowanie potencjalnych klientów. Przyjrzymy się bliżej tego typu działaniom promocyjnym.
Marketing wystawienniczy, stoiska targowe
Dobre stoisko na targach może zapewnić firmie nie tylko właściwą rozpoznawalność, ale
i przełożyć się na kontrakty. O tym, jakie są targowe cele wystawców i jak przygotowują się do imprez targowych już w najbliższym numerze.
POS w branży turystycznej
POS-y w branży turystycznej – czy muszą się ograniczać do witryn wyklejonych kserokopiami ofert last minute? W kwietniu o sile miejsca sprzedaży w branży turystycznej, szczególnie w dobie internetowych portali wakacyjnych.
Raport – drukarnie wielkoformatowe
W kwietniu także o kondycji wielkoformatowych drukarni: jak kształtują się ceny, czy drukarnie planują inwestycje oraz prognozy dla rynku.
W dziale Visual&Print jak zwykle można znaleźć informacje na temat instalacji, dni otwartych i premier nowych urządzeń. W kwietniu także stałe rubryki – Wiżual Kompromitejszyn, wywiad z gwiazdą o outdoorze – tym razem z Piotrem Kupichą, ambientowy zawrót głowy czy „Wojna Płci”.
Polecamy i zapraszamy do lektury.