Logo

Marketing MIX

Kolekcja Flickr zadebiutowała w serwisie Getty Images

Getty Images nawiązuję współpracę z serwisem fotograficzno-społecznościowym Flickr.

Getty Images – światowy lider w tworzeniu i udostępnianiu gotowych materiałów wizualnych i muzycznych oraz Flickr – należący do Yahoo największy fotograficzny serwis społecznościowy
na świecie – ogłosili rozpoczęcie współpracy. Kolekcja Flickr weszła w skład oferty Getty Images i jest dostępna do wykorzystania komercyjnego w zasobach kreatywnych (creative) na Gettyimages.com/flickr.
Zdjęcia, które weszły do kolekcji Flickr, zostały wyselekcjonowane przez specjalistów z Getty Images. Główne kryteria selekcji to jakość techniczna, niepowtarzalności kompozycji oraz potencjalne zapotrzebowanie klientów na konkretną fotografię. Wybrane materiały to przede wszystkim zdjęcia ukazujące sceny z życia codziennego, miejsca charakterystyczne dla poszczególnych regionów świata, indywidualne i subiektywne spojrzenie fotografów na otaczającą ich rzeczywistość. Kolekcja z miesiąca na miesiąc będzie powiększać się o tysiące nowych fotografii. Materiały te będą dostępne dla klientów Getty Images na zasadach licencji rights-managed ale również jako zdjęcia royalty-free.
W Polsce zdjęcia z kolekcji Flickr, tak jak pozostałe kolekcje kreatywne Getty Images, dostępne są w agencji Flash Press Media. Zespół Flash Press Media również bierze udział w wyborze fotografii z Flickr przeznaczonych do oferty Getty Images. Można się spodziewać, że w przeciągu najbliższych miesięcy polscy klienci będę mieli dostęp do zdjęć przedstawiających miejsca, ludzi i kompozycje znamienne dla Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.