Logo

NowościWielki Format

Ikonos wprowadza system lojalnościowy

Opolski dystrybutor i producent materiałów do druku wielkoformatowego wdrożył platformę    B2B (ang. business-to-business). Jest to kolejny krok w rozwoju firmy, mający na celu zagwarantować odbiorcom wyższy poziom obsługi oraz pakiet korzyści.

Pierwsi klienci otrzymali dostęp do testowej wersji platformy wiosną tego roku. „Dziś każdy kontrahent naszej firmy, po rejestracji ma możliwość korzystania z naszej platformy” – mówi Paweł Stania, kierownik działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. „Nasza platforma to nie jest zwykły sklep interentowy, mimo że wizualnie może budzić takie skojarzenia. Poszliśmy o krok dalej, zarówno w zakresie technologii, jak i korzyści które ta forma komunikacji za sobą niesie.” – tłumaczy Paweł Stania.

Najlepszy produkt w najlepszej cenie

„Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca. Po drugie wszystkie ceny można indywidualnie negocjować. To samo się tyczy rabatów. Odróżnia to nas od konkurencji. Każdego kontrahenta traktujemy indywidualnie, przez co gwarantujemy mu najlepsze produkty i najlepsze ceny na rynku.” – kontynuuje Stania.

„Poprzez platformę, nasi klienci otrzymują dostęp do ponad pół tysiąca produktów, mając podgląd na nasze stany magazynowe w następujących grupach towarowych: media do ploterów solwentowych i UV, media do ploterów wodnych i pigmentowych, media do zabezpieczania wydruków, media do oklejania pojazdów, płyty oraz akcesoria i części do ploterów. Systematycznie  będziemy powiększać portfolio naszych produktów.” – wyjaśnia Paweł Stania.

Same korzyści

Dostęp do platformy to nie tylko dostęp do materiałów. „Użytkownicy B2B otrzymują szereg funkcjonalności m.in. wspomniane jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury.” – wymienia Stania.

Dodatkową zachętą dla partnerów B2B jest system punktowy. „Na chwilę obecną wprowadzamy system zbierania punktów. Nie jest to innowacyjny pomysł, znamy go bowiem ze stacji benzynowych czy hipermarketów jednakże w branży LFP jesteśmy pierwsi. Nasi klienci za zakupy materiałów otrzymują punkty, które mogą wymieniać nagrody takie jak sprzęty RTV, wycieczki, bony towarowe i inne.” – kończy Paweł Stania.

Rozwój na szeroką skalę

Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. W ostatnich miesiącach, poznański i krakowski oddział firmy przeniósł się do nowych magazynów. Jeszcze latem tego roku, w Opolu, do użytku zostanie oddany drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego, stają też nowe systemy konfekcjonowania, które powiększą moce produkcyjne. „Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata” – kończy szef działu marketingu Atrium.