Logo

Marketing MIX

Reklamowa precyzja (wywiad)

Precyzyjne docieranie do klienta jest głównym celem marketingowych manewrów. Targetowane sieci reklamowe z roku na rok powiększają się o nowe nośniki, co stanowi ważny argument dla media plannerów. Na temat infrastruktury sieci dedykowanych rozmawiamy z Michałem Moszyńskim, Dyrektorem Generalnym DS Channel Polska.

Joanna Łęczycka: Jak na chwilę obecną przedstawia się infrastruktura sieci ekranów DS Channel Poland?
Michał Moszyński: W chwili obecnej systemy student.tv docierają do nieco ponad 50% studentów w Polsce i posiadamy ponad 350 ekranów w sieci – system dynamicznie się rozwija o nowe lokalizacje. Natomiast jeżeli mowa o Portach Lotniczych to jesteśmy już w sześciu lotniskach Polsce z ponad 150 ekranami. (…)

Wywiad ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf