8. maja wystartowała druga część kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Tym samym rozpoczął się kolejny etap działań, tym razem, który ma emocjonalnie angażować odbiorców. W telewizji możemy zobaczyć najnowszy spot, którego emisja potrwa kilka miesięcy.
Reklama emitowana od 10 kwietnia, stanowiąca pierwszą częścią kampanii, miała charakter produktowy, a jej głównym zadaniem było nawiązanie do tradycji i historii marki oraz przypomnienie o walorach produktu (unikalna kompozycja 7 minerałów) i jego wyjątkowym pochodzeniu (Nałęczów). Druga część kampanii wiąże się z emisją zupełnie nowego spotu Nałęczowianki – silnie angażującego emocjonalnie.
Najnowsza reklama Nałęczowianki ma pokazywać świat marki – pełen witalności, radości oraz pozytywnej energii. Takie jest również hasło kampanii: „Nałęczowianka. Pełna życia”. Bazujący na pozytywnych skojarzeniach i witalności spot reklamowy, ma sprawić, że Nałęczowianka stanie się bliska konsumentom oraz wywoła u odbiorców chęć utożsamienia się z marką. „A czy Ty jesteś Nałęczowianką?”
Spot został przygotowany w wersji 30-sekundowej i będzie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style.
Jednym z elementów trwającej kampanii marketingowej Nałęczowianki jest również wprowadzenie na rynek limitowanej edycji wody. Dostępna jest w odświeżonych, kolorowych opakowaniach o pojemności 500 ml. Wszystkie działania marketingowe związane są z pozycjonowaniem oraz nową strategią komunikacji marki.
Za kreację reklamy odpowiada Agencja Publicis, zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.
Spot można obejrzeć TUTAJ.