Logo

Marketing MIX

Pierwsza polska firma bukmacherska ze spotem telewizyjnym

STS jest pierwszą polską firmą bukmacherską, która przygotowała kampanię telewizyjną. W spocie STS wziął udział były reprezentant Polski – Piotr Reiss. Premiera spotu odbyła się 10 maja na telebimach INEA Stadionu w przerwie meczu KKS Lech Poznań – Górnik Zabrze. Kampania w telewizji i Internecie będzie trwać do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii.

STS wspiera polski sport, między innymi jako główny sponsor drużyny KKS Lech Poznań. Motywy związane z drużyną „Kolejorza” są wykorzystane w kolejnych działaniach marketingowych bukmachera. Osią najnowszej kampanii STS jest spot z udziałem Piotra Reissa, który jest ikoną poznańskiego Lecha. 30-sekundowy film zawiera wypowiedź byłego piłkarza, fragmenty boiskowych akcji oraz pokazuje atmosferę wśród kibiców na trybunach.

Materiał będzie emitowany w Telewizji Polskiej, na kanałach grupy TVN Media oraz Polsat Media. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące największe polskie portale. Spot będzie można obejrzeć m.in. na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz na kanałach z dostępem do VOD.

Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.

Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot przygotowała agencja Lunar Six.