Marka FOHA weszła w skład oferty firmy MAXIM – producenta ceramiki reklamowej. Fakt ten otwiera nieskończone możliwości produkcji nowoczesnego kubka firmowego.
Od początku października br. klienci obu firm mogą korzystać z połączonej oferty kontaktując się wyłącznie z firmą MAXIM, która nadal będzie kontynuowała politykę sprzedaży swoich produktów wyłącznie poprzez agencje reklamowe.
– Na nowych klientów marki Porceline by MAXIM czeka wiele korzyści m.in. najszersza oferta ceramiki reklamowej, wysokie stany magazynowe pozwalające na szybką realizację zleceń, ekonomiczny druk bezpośredni. Natomiast dla obecnych partnerów MAXIM pojawiają się trzy rewolucyjne nowości: barwienie porcelany na dowolny kolor Pantone (Hydrocolor), szersza paleta kolorów nadruku kalkomanią organiczną oraz Kultowy kubek Coffee 2 Go – mówi Arkadiusz Ratajczak, dyrektor marketingu w firmie MAXIM.