Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Polska Premiera Toymail

Toymail, studio projektowe z siedzibą w Brooklynie (NY), wprowadziło na rynek listonoszy Mailmen, zabawne komunikatory, które pozwalają rodzinie i znajomym na wysyłanie wiadomości głosowych do dzieci, w każdej chwili, z każdego miejsca na świecie z pomocą darmowej aplikacji i swoich telefonów. Stworzyliśmy walkie-talkie o zasięgu globalnym. Wystarczy nagrać wiadomość głosową za pomocą darmowej aplikacji Toymail i wiadomość zostanie wysłana do zwierzęcego listonosza Twojego dziecka, a ono może odpowiedzieć. Dzieci mogą odpowiadać na wiadomości, więc jest to komunikacja dwukierunkowa. Aplikacja Toymail przechowuje wiadomości dzięki czemu wspomnienia są zapisywane w „Waszej” pamięci na dłużej. Produkcja Toymail rozpocząła się jako projekt z Kickstarter’a, a obecnie listonosze Mailmen są już dostępne w sprzedaży na całym świecie. Aplikacja Toymail jest dostępna dla iPhone, iPad, iPod touch i Android.

Toymail jest „Słodką, zabawną i sprytną platformą do komunikowania się z dziećmi”, listonosz Mailmen zmieni nagrane wiadomości na swój śmieszny głos, lub dostarczy je nietknięte, tak jak zostały nagrane.

[galeria=”1″]

Misją Toymail było stworzenie platformy kontaktowej dla rodziny z dzieckiem, bez narażania dzieci na korzystanie z kolejnych ekranów. Dziś, dzieci w Polsce spędzają przeciętnie ponad 3 godziny dziennie przed ekranem, to prawie cztery razy więcej niż jest zalecane. – Nie chcieliśmy tworzyć aplikacji „typu tablet”, która odizoluje dziecko w grze. Uważamy, że są lepsze sposoby przyswajania technologii przez dzieci – powiedziała CEO i współzałożycielka Toymail, Gauri Nanda.

– Moim celem było stworzenie urządzenia, które będzie dawało mi komfort psychiczny, gdy moje dzieci z niego korzystają – powiedziała Audry Hill, współzałożycielka i matka trójki dzieci.

– Wprowadzając do Polski komunikator Toymail, chcieliśmy ograniczyć korzystanie z telefonów komórkowych rodziców przez dzieci, te urządzenia mimo że intuicyjnie łatwe w obsłudze nie są dla nich przeznaczone, na to by z nich korzystać będą mieli całe dorosłe życie – powiedział Artur Tarwacki, CEO Kusha.

Rodziny na całym świecie korzystają z Toymail by pozostać w kontakcie z dziećmi i kochają go: „Mam siostrzeńców i dzięki Listonoszom mogę stale pozostawać w kontakcie z nimi, to najlepszy sposób, ich własny komunikator, zamiast telefonu rodziców. Moi trzej bratankowie uwielbiają otrzymywać wiadomości. Uwielbiam być w stanie wysyłać im wiadomości, gdy brakuje mi ich najbardziej. Najlepsza zabawka i aplikacja! „, napisał jeden z użytkowników.

Od premiery Toymail, odzew jest oszałamiający. Magazyn „Parents” nazywa ich „genialnymi”, Brit & Co napisał, że „to najfajnieszy wynalazek dla dzieci, jaki kiedykolwiek widzieliśmy.” Toymail był opisywany w Wired, NY Times, Core 77, Fast Company, Venture Beat, Super Mom Picks, Mashable, oraz wielu innych. W październiku 2014 roku Toymail zdobył II miejsce w organizowanym przez Cisco konkursie „Innovation Grand Challenge”. Do konkursu napłynęło ponad 800 nowatorskich projektów z 71 krajów. Toymail trafił także do finału konkursu „Wynalazek Roku” organizowanego przez Enterpreneur Magazine. W listopadzie 2014 roku Toymail rozpoczął swoją wędrówkę do polskich domów. Teraz każdy z nas może pozostać w kontakcie ze swoim dzieckiem.

www.toymail.pl