W październiku na sklepowe półki trafiła herbata Posti w nowych opakowaniach i z nowym logotypem. Nowa identyfikacja wizualna i kreacja opakowań została przygotowana przez agencję Tango.
Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty.
– Zmiany, które wprowadziliśmy mają na celu odświeżenie wizerunku marki i zharmonizowanie ze sobą opakowań różnych rodzajów naszej herbaty. Nowy logotyp w połączeniu ze zmodyfikowanym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość – tłumaczy Dawid Błaszczyk, marketing manager POSTI.
Wprowadzeniu marki POSTI w nowej odsłonie towarzyszą animacje i degustacje, połączone z akcją edukacyjną dla konsumentów. Dzięki materiałom przygotowanym przez kipera POSTI, konsumenci poznają tajniki parzenia herbaty, a także ciekawostki i jej alternatywne zastosowania.
JK