Trade marketing G-Floor: nowe rozwiązanie w ofercie firmy Reprograf

G-Floor: nowe rozwiązanie w ofercie firmy Reprograf

67
0

Dostawca materiałów poligraficznych, systemów druku cyfrowego oraz maszyn poleca nowy produkt – oryginalną wykładzinę podłogową.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wykorzystanie do reklamy powierzchni poziomych powstał G-Floor. To bezbarwna wykładzina podłogowa do zadruku UV, wykonana w 100% z PCW bez użycia metali ciężkich. Zadruk odbywa się na dolnej stronie materiału, dzięki czemu, po aplikacji na każdym rodzaju podłogi, nie ulega ona zadrapaniu i zniszczeniu.

G-Floor sprawdzi się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczenia. W szerokiej palecie wzorów można znaleźć struktury imitujące drewno, ceramikę, skórę oraz wykończenia przypominające blachę ryflowaną, kółka albo nawet… diamenty. Wykładzina dla wygody użytkowników i zwiększenia komfortu aplikacji jest nawinięta na rolki o szerokości 1,5 oraz 3,00 m i długości 15 mb.

– To idealne rozwiązanie dla m.in. muzeów, sklepów, salonów samochodowych, firm oraz na stoiska targowe. Produkt posiada atesty na niepalność i antypoślizgowość, jak również podlega recyklingowi – wymienia Paweł Tatala, Area Product Manager w Reprograf S.A.

Prezentacja on-line G-Floor: TUTAJ

www.reprograf.com.pl

JK