Logo

Marketing MIX

Tyskie i Kamis spotkają się przy grillu

W nadchodzącym sezonie najlepsze piwo w naszej historii – Tyskie oraz czołowy producent przypraw – KAMIS po raz pierwszy połączą swoje siły. Od początku kwietnia konsumenci będą mogli wziąć udział we wspólnej loterii obu marek i wygrać grille Barbecook. Akcję wspierają dedykowane opakowania oraz działania w TV, Internecie, OOH i POS.

Każdy, kto od 1 kwietnia kupi cztery piwa Tyskie oraz dowolny produkt KAMIS, a następnie między 18 kwietnia a 18 czerwca br. zarejestruje paragon na stronach tyskie.pl lub kamis.pl, będzie miał szansę wygrać wysokiej klasy grill Barbecook. To pierwsza wspólna akcja marek Tyskie i KAMIS.

– Robiąc zakupy na grilla, zwykle stawiamy na marki, które znamy i cenimy. Dlatego współpraca marek Tyskie i KAMIS jest zupełnie naturalna – przecież każda z nich jest nieodzownym towarzyszem grillujących Polaków – mówi Ewelina Masiarz z Kompanii Piwowarskiej. – Dlaczego warto wziąć udział w loterii? Bo mechanizm jest niezwykle prosty, a nagroda na pewno się przyda i będzie świetnie wyglądać podczas przyjęć w ogrodzie.

Tyskie znakomicie sprawdza się w każdej grillowej sytuacji, dlatego znajduje się w koszyku ponad 1/5 organizatorów spotkań przy ruszcie. Najchętniej wybierane z tej okazji są również przyprawy KAMIS – sięga po nie 52% – i musztardy KAMIS – sięga po nie 33% miłośników grillowania. Spotkania przy grillu to zaś jeden z ulubionych sposób spędzania czasu w okresie wiosenno-letnim. Polacy cenią sobie towarzystwo rodziny i znajomych oraz nieformalną atmosferę  biesiady. Co więcej, aż 98% Polaków wskazuje, że są to idealne okoliczności do wypicia piwa*.

Widoczność akcji Tyskiego i KAMISA w sklepach zapewnią przykuwające uwagę materiały POS oraz wspólne moduły gazetkowe i dedykowane opakowania produktów. Akcję wspierać będzie promocja  TV, OOH i w Internecie. Szczegółowe informacje na temat loterii i regulamin znajdują się na stronie tyskie.pl

Loteria skierowana jest  tylko dla osób pełnoletnich. Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) Sp. Z o.o. Warunkiem odebrania nagrody jest zachowanie paragonu.

* Badanie „Piwna Polska pod lupą”, ARC Rynek i Opinia na zlecenie Kompanii Piwowarskiej. Badanie zostało przeprowadzone  w pierwszej połowie kwietnia 2016 r. na grupie 308 osób.

MW