Logo

Marketing MIX

Kampania Herbapolu na outdoorze

Ruszyła majowa kampania Herbapolu na outdoorze. Marka zachęca, aby „obudzić wodę syropem”.

Herbapol zajmuje się przetwórstwem ziół i produkcją z nich preparatów spożywczych, leczniczych i kosmetycznych. Jednym z podstawowych produktów firmy są syropy owocowe. W maju, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła wiosenna kampania promująca ten produkt. Projekt plakatu w żywych kolorach przedstawia rodzinę na wiosennym pikniku.

Kampania realizowana jest na 92 nośnikach cityboard (6×3 m) w Gliwicach, Katowicach, Piekarach Śląskich, Sosnowcu, Chorzowie, Zabrzu, Lublinie, Szczecinie, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca maja. Za kreację odpowiada Herbapol. 

www.cityboard.pl

JK