Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się w ramach targów FestiwalMarketingu.pl w dniu 14 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.
Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Będzie można poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się co stoi za tym sukcesem.
Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.
To właśnie tutaj będzie można zaczerpnąć wiedzę i inspiracje od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zostaną zaprezentowane również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.
Program konferencji skupi się na następujących zagadnieniach:
– konstrukcja marki premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
– design w projektowaniu graficznym marki premium
– co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
– 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
– technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej
Uruchomiona będzie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!” Jeśli firma chce rozwinąć skrzydła swojej marki, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, a nawet rewolucji – koniecznie powinna wziąć udział w programie!
Szczegóły sprawdź: TUTAJ.
Informacje organizacyjne:
Konferencja skierowana jest do:
– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
– pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla, szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.
Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko będzie można dowiedzieć się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.
Harmonogram konferencji:
10:00 – 10:55 |
Rejestracja i catering kawowy |
10:55 – 11:00 |
Otwarcie konferencji |
11:00 – 11:45 |
Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing |
11:45 – 12:15 |
Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
12:15 – 12:45 |
7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen |
12:45 – 13:30 |
Przerwa kawowa |
13:30 – 14:00 |
Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf |
14:00 -14:45 |
Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc |
14:45 – 15:00 |
Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji |
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.