Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej.
Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy. Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci podczas Digital Signage Summit 31.01.2018.
W programie wydarzenia m.in.:
– BUDOWA I OBSŁUGA SIECI DIGITAL SIGNAGE – CO, GDZIE I JAK
Karol Wielechowski, Cinema City
– PRAWNE ASPEKTY REKLAMY PORÓWNAWCZEJ
Patryk Hatak, Kancelaria Konieczny Wierzbicki
– ZACZNIJMY OD POCZĄTKU – CZYLI O STRATEGII W PROJEKTACH DIGITAL SIGNAGE
Grzegorz Góralczyk, Polish Digital Signage Association
Strona internetowa wydarzenia TUTAJ.
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Ilość miejsc jest ograniczona.
MW