POS Media Europe ma zaszczyt ogłosić rozpoczęcie strategicznej współpracy w wyniku sprzedaży 47% udziałów na rzecz Omni Marketing Global, wiodącego dostawcy rozwiązań shopper marketingowych w regionie Azji i Pacyfiku.
Współpraca pomiędzy POS Media, europejskim liderem rozwiązań shopper activation założonym w 1998 roku i posiadającym oddziały w 8 krajach, a Omni Marketing Global, liderem rynku azjatyckiego założonym w 1993 roku i posiadającym oddziały w 16 krajach, będzie skutkowała powstaniem globalnego lidera rozwiązań shopper marketingowych, oferującego ekscytujące możliwości zarówno dla partnerów detalicznych, jak i klientów brandowych. Portfel rozwiązań obejmuje media sklepowe, dystrybucje próbek i demonstracje produktów, programy lojalnościowe, rozwiązania cyfrowe i złożone analizy danych.
– Przejęcie udziałów w POS Media przez Omni Marketing Global, wraz z partnerem notowanym na giełdzie, VGI Global Media, jest bardzo strategicznym wydarzeniem dla wszystkich zainteresowanych stron. Połączone zespoły kierownicze rozpoczęły już wymianę najlepszych praktyk i zastrzeżonych technologii pomiędzy dyrektorami z różnych krajów. Wierzymy, że współpraca zespołów przyniesie ogromne możliwości wzrostu sprzedaży i zysków na rynkach europejskich obsługiwanych przez POS Media teraz i w przyszłości. Przejęcie rozszerza zasięg działania Omni Marketing Global do 22 krajów i zapewnia dalsze obszary rozwijania wiedzy z zakresu aktywacji, kreatywnych rozwiązań i technologii, w celu zapewnienia poprawy wyników naszych partnerów marketingowych i detalicznych – powiedział Robert Mebruer, dyrektor generalny Omni Marketing Global.
– POS Media, lider europejskiego rynku rozwiązań shopper activation, połączy siły w Omni Marketing Global – liderem rynku azjatyckiego, i stanie się częścią globalnych ambicji. Wierzę, że Omni Marketing Global przyczyni się do dalszego rozwoju naszej firmy, umożliwiając obu spółkom wymianę nowych koncepcji i najlepszych praktyk w różnych krajach, co przyniesie wielkie korzyści naszym partnerom – powiedział Richard van het Bolscher, założyciel i dyrektor generalny POS Media Group, który zachowuje pakiet kontrolny.
O POS Media Group
POS Media Group oferuje szeroką gamę produktów i usług w zakresie reklamy POS w dużych sieciach handlowych, uzupełnioną rozwiązaniami marketingowymi w formie promocji handlowych, dystrybucji próbek, merchandisingu, mystery shopping, rozwiązań cyfrowych, ankiet i złożonych usług doradczych. Firma działa
w sześciu krajach Europy Środkowej i Wschodniej, oraz posiada filie w dwóch krajach Europy Zachodniej. Spółka od wielu lat współpracuje z wiodącymi europejskimi sieciami detalicznymi, w tym Tesco, Ahold, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro i wiele innych, oraz dostarcza rozwiązania reklamowe dla wielu kultowych marek świata i wiodących reklamodawców.
O Omni Marketing Global
Od roku 1993 Omni Marketing Global jest wiodącym strategicznym partnerem oferującym pełen zakres usług w zakresie rozwiązań shopper marketingowych, współpracującym bezpośrednio z wiodącymi sieciami detalicznymi i dystrybutorami z regionu Azji i Pacyfiku i działającym łącznie w 16 krajach. Oferuje kompleksowe produkty i usługi spełniające potrzeby klientów z całego środowiska marketingowego, z różnych sektorów i branż.
Dzięki portfelowi jednostek biznesowych ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing i Continuity Plus oferujemy pełen zakres usług shopper marketingowych, takich jak interaktywne sensoryczne media sklepowe, demonstracje produktów, merchandising, eksploracja danych i precyzyjne programy marketingowe.
JK