Logo

Event MIX

10 Team dla kluczowych klientów Boscha

Agencja 10 Team rozpoczęła współpracę z firmą Robert Bosch Sp. z o.o. eventem dla kluczowych klientów marki Buderus. Głównym punktem imprezy realizowanej w hotelu Narvil była multimedialna prezentacja nowej odsłony brandu.

Agencji powierzono zadanie opracowania koncepcji kreatywnej wydarzenia z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i nietuzinkowym scenariuszem.

 

Pomysł prezentacji nowej koncepcji marki Buderus oparto o przestrzenną konstrukcję multimedialną w kształcie prostopadłościanu, inspirowaną nowym logotypem klienta. Elementami dodatkowymi, multiplikującymi kształt logo, były ruchome ekrany LED po bokach sceny. Nowoczesna scenografia odwoływała się bezpośrednio do brandingu, tworząc spójną całość z bogatym programem artystycznym.

Atrakcją wieczoru były występy artystów znanych z programu „Mam Talent”, którzy stworzyli starannie wyreżyserowane, dwugodzinne show muzyczne z elementami tańca i akrobacji. Całość dopełniały wizualizacje multimedialne, wyświetlane na  cube’ie i ekranie głównym oraz pokaz laserów i efektów pirotechnicznych, tworzących klimat wydarzenia.

Event w liczbach:

  • liczba gości 260 osób,
  • 17 ekranów LED,
  • ponad 200 urządzeń oświetleniowych,
  • 20 artystów na scenie.

Agencja została wyłoniona w wyniku przeprowadzonego przez klienta przetargu.