Logo

Event MIX

Cannes Lions Imagination Day 2018

O kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu już 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. A najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas pokazu Cannes Lions w 8 kinach sieci Multikino. Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Konferencja IMAGINATION DAY – 8. edycja.

Już po raz ósmy w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, na największym kinowym ekranie w Polsce, zobaczymy inspirujące wykłady niezwykłych prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się z nami międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim bezcennym doświadczeniem. W tym roku swoje kreatywne pomysły i doświadczenia zaprezentują:

  • ALEX SINCLAIR, która jako Dyrektor Kreatywny i Strategiczny kultowej firmy komputerowej IBM IX napędza innowacje cyfrowe;
  • ANDREW POPPLESTONE, czyli Dyrektor Kreatywny z Territory Studio Londyn, autor designu do kinowych hitów takich jak Blade Runner 2049, Ready Player One czy Ghost in the Shell;
  • LEAH JUAYMAH MABABANGLOOB, Dyrektor Artystyczna z LEGO Dania, która w tym roku została wyróżniona w programie See It Be It na festiwalu Cannes Lions;
  • OMUR KULA CAPAN, Dyrektor Zarządzająca agencją R/GA Turcja z doświadczeniem w bankowości, odpowiedzialna za długoterminowe strategie w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki;
  • BOHB BLAIR, Global Chief Experience Officer Starcom USA, który na co dzień tworzy innowacyjne doświadczenia łączące marki z konsumentami;
  • REY ANDRADE, Dyrektor Kreatywnyz agencji 72andSunny Amsterdam, pracujący z gigantami takimi jak Google, Xbox, Audi, HBO czy Uber;
  • KUBA SAGAN,jedna z najbardziej kreatywnych osób polskiej reklamy, nie tylko opowie o najciekawszych insightach z Festiwalu w Cannes, ale także przybliży czym jest Branded Entertainment;
  • MARK NORCUTT, Dyrektor Kreatywnyz Saatchi & Saatchi z Londynu, pracujący dla klientów takich jak McDonald’s, Smirnoff, Kit Kat czy MTV;
  • JULIA DOVLATOVA, Dyrektor Kreatywny z Geometry Prague, czyli jednej z najlepszych na świecie agencji w dziedzinie innowacji i Digital Craft, która opowie o ich niezwykłej kampanii VR-owej nagrodzonej w tym roku w Cannes.
  • BENJAMIN SIMON & DIRK SCHUSTER, charyzmatyczny duet ze studia designu FOREAL, którzy na co dzień zajmują się ilustracją, animacją i tworzeniem kreatywnych form przekazu dla firm takich jak: Adobe, Mercedes, Microsoft, Netflix, Nike, Red Bull, Samsung, Swatch.

Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.

Do 7 października można nabyć bilety w niższej cenie. Więcej szczegółów TUTAJ.

MW