W wyniku przeprowadzonego przetargu, sieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługu-je klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.
– Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.
Argumentem, którym sieć Intermarché kierowała się przy wyborze zwycięzcy przetargu było usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci supermarketów spożywczych. Oryginalne i innowacyjne rozwiązania proponowane przez JosDeVries idealnie wpisują się w strategię marki Intermarché, a dodatkowo pozwolą klientom zdobywać pozytywne mikrodoświadczenia w trakcie procesu zakupowego.
www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl
JK