Logo

Event MIX

Multiscreen Day 2019, czyli  trendy komunikacji marketingowej  w TV, mobile, social oraz wideo w Internecie

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid – Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

 Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców, będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie kejsów czołowych brandów i agencji.

PRAKTYCZNA KONFERENCJA

Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem:

CONTENT IS KING, DISTRIBUTION IS QUEEN, A GRAALA ZNAJDZIESZ NA MULTISCREEN DAY

„Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO” – napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska” oraz Panel badawczy Ariadna).

ONI TAM BĘDĄ

Do grona prelegentów Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo – w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.

Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Jarek Boliński, producent/partner zarządzający Propeller Film, Piotr Bombol, CEO, Gameset, Polsat Media, Michał Cabaj, kierownik ds. komunikacji i CRM Skoda, Jan Kasprzycki, współzałożyciel MillionYou, Dyrektor EY Crowdsourcing, Ernst & Young Crowdsourcing, Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań, IAB Polska, Aleksandra Popławska, content partnership director, LiquidThread (Publicis Media), DamianRezner, dyrektor ds. innowacji Screen Network, Marta Sułkiewicz, Business Development Director Of Advertisers, EMEA, Gemius, Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media, Olek Wandzel, VP Sales & Marketing, Abstra

Tegoroczną keynote speaker będzie Deborah Armstrong z National Geographic.

Eksperci Ci na co dzień śledzą najnowsze trendy na rynku mediów. Budują efektywne strategie marek w komunikacji multiscreen, tworzą alternatywne rozwiązania wokół produkcji wideo, a także znają receptę na nowatorski pomiar audytorium wielu ekranów. Dlatego będą mówić m.in. nt.

– Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek

– Gaming – zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera

– Nie tylko 30-s spot – niestandardowe formy obecności marek w telewizji

– Wideo w social media

– Sport na wielu ekranach

– Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek

DLA KOGO MULTISCREEN DAY?

Co roku udział w konferencji bierze ok. 250 przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy tv, wydawcy internetowi, producenci kontentu – związane zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.

Do udziału w Multiscreen Day zapraszamy również oraz osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

KUP BILET: TUTAJ.

Szczegółowy plan konferencji: ZOBACZ TUTAJ.

Konferencję poprowadzi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media & Marketing Polska, portalu MMPonline oraz serwisu MMP24.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK