Event MIX O fuckup-ach w eventach – jak je przekuć na naszą korzyść?

O fuckup-ach w eventach – jak je przekuć na naszą korzyść?

45
0
O fuckup-ach w eventach

Czy chcecie poznać sposoby na radzenie sobie z porażką – w szczególności w branży eventowej?

Błędów nie popełnia tylko ten, kto niczego nie robi. Choć to też pewnie błąd… Organizując eventy zawsze zdarzają się mniejsze lub większe wpadki. Jak zatem wykorzystać fuckupy do rozwoju projektu?

Każdy z nas czasami popełnia w swoim życiu zawodowym (i nie tylko) małe lub duże błędy. Często nie chcemy się do nich przyznać, racjonalizujemy, szukamy okoliczności łagodzących. Ale to właśnie fuckupy są nawozem sukcesu. Mówi się, że najlepiej uczyć się na błędach cudzych, ale dopiero przeżycie na własnej skórze dużej wpadki daje możliwość nauczenia się tego, jak sobie radzić z porażką i przekuć ją na naszą korzyść.

W trakcie warsztatu, uczestnicy:
– poznają podstawy, dzięki którym będą właściwie przepracowywać porażki
– poznają metody, które pozwolą nie robić dwa razy tych samych błędów
– wypracują własne listy fuckupów, którym można zapobiec (oraz sposoby na to)
– podzielą się własnymi wpadkami (a czemu nie?)
– a przede wszystkim oswoją się z myśleniem o porażce w kategoriach szansy, a nie winy

Tomasz Staśkiewicz – mówca, trener biznesu, menedżer, ekspert w zakresie pracy z porażką. Podczas ponad 20 lat doświadczenia zawodowego wspierał swą wiedzą rozwój największych działających w Polsce firm. Był przez 3 lata menedżerem Konferencji KADRY, głównym organizatorem Narz- ędziowni (5 lat), a także przez półtora roku kierował inicjatywą Fuckup Nights Warszawa.Oprócz wielu sukcesów, zrobił też wiele mniejszych i większych fakapów.
Przez trzy lata organizował największe w Polsce konferencje i targi w branży HR. Każdy kolejny projekt był frekwencyjnym i finansowym sukcesem. Ale za każdym z tych wydarzeń stała niezliczona ilość mniejszych i większych wpadek. Od nagiego modela na stoisku jednego z wystawców, poprzez niezamierzony overbooking, aż po balansowanie na cienkiej linii płynności finansowej.

Harmonogram TUTAJ.

Rejestracja TUTAJ.