Logo

Trade marketing

Innowacyjna komunikacja marki Red Bull przy półce zrealizowana przez in-Store Media Polska w Carrefour

Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych  shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.

Dzięki wydzieleniu kategorii na półce przy pomocy shelfstoppera na początku i na końcu kategorii Konsument zwraca uwagę na produkt. Efekt jest dodatkowo potęgowany dzięki podświetleniu. Zabudowę przygotowano w 16 wybranych sklepach sieci Carrefour.

– Branding Red Bulla przy półce ma na celu przede wszystkim pomóc Konsumentowi w odnalezieniu kategorii energetyków, która jest jedną z czterech kluczowych wśród napojów bezalkoholowych.”- mówi Paulina Bozik, Trade Marketing Manager Red Bull. – Mimo obrotu na poziomie ponad 1,2 miliarda PLN w 2018 roku, kategoria ta jest niejednokrotnie marginalizowana w punkcie sprzedaży. Przejawia się to m.in. łączeniem na półce z takimi kategoriami, jak napoje izotoniczne czy witaminowe (kategorie kilkukrotnie mniejsze od napojów energetycznych). Stąd Red Bull jako ikona kategorii (i jej twórca) oraz najbardziej rozpoznawalna marka energetyków od wielu lat, dokłada wszelkich starań, aby identyfikacja wizualna na półce była nie tylko premium, ale również nawigowała konsumenta do całej kategorii napojów energetycznych. Mamy nadzieję, że takie działania wpłyną pozytywnie nie tylko na budowanie świadomości marki w punkcie sprzedaży, ale również na wzrost odsprzedaży. – dodaje Paulina Bozik.

MW