Już 13 czerwca w Warszawie grono najlepszych ekspertów z branży Public Relations udzieli wskazówek i przekaże bezcenną wiedzę na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR. Nigdzie nie znajdziesz większej ilości PRowców na metr kwadratowy w jednym czasie i miejscu – czerp garściami z doświadczeń innych.
Dlaczego warto wziąć udział w PRday?
PRday to konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć.
Czasami zastanawiasz się ile warta jest Twoja praca usługi? Dowiesz się jak nie przesadzić i jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu!
Nauczysz się jak walczyć z hejtem i trollingiem, skutecznie i honorowo niczym walka w karate.
Poznasz modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy.
Dowiesz się jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem.
Otrzymasz gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.
Jakie tematy pojawią się podczas PRday?
I. Odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca za produkt/ usługę jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Czyli jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
II. Reputacja marki jako najcenniejszy kapitał – audyt marki krok po kroku.
III. Ile to kosztuje, czyli trudna sztuka wyceniania usług Public Relations.
IV. Hejt, trolling i postprawda w sieci, jako poważne zagrożenie dla wizerunku i pozycji rynkowej współczesnego biznesu.
V. Public Relations we współpracy z influencerami oraz w social mediach – niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami.
VI. Nowe technologie a ochrona wizerunku – czyli co musisz wiedzieć, aby nie wpaść w kłopoty z prawem?
VII. Customer Experience versus PR- czy to naprawdę działa?
Co zyskasz biorąc udział w wydarzeniu?
Najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce – z książek tego się nie dowiesz!
Prezentacje z wszystkich wystąpień i coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy – korzystaj kiedy chcesz!
Nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – inwestuj tylko w użyteczne narzędzia!
Podpowiemy jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje.
Dowiesz się jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci – podejmij rękawicę w ogniu krytyki.
Okazja do branżowego networkingu – zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.
Szczegóły TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW