Logo

Event MIX

POWER UP EVENT – PUMA zaprezentowała nową kolekcję butów piłkarskich

W poniedziałek 11 marca w Praskiej Drukarni w Warszawie PUMA zaprezentowała POWER UP Pack, czyli nową generację butów piłkarskich. Podczas wyjątkowego piłkarskiego eventu można było testować nowe modele.

POWER UP Pack łączy prawdziwy świat piłki nożnej z wirtualnym światem gamingu. Stąd specyficzna kolorystyka butów PUMA ONE (niebieskie) i PUMA FUTURE (czerwone). Dzięki nim gracze mogą odblokować nowe zdolności, zupełnie jak w grze.

– Spotkaliśmy się na evencie PUMA POWER Up, by zaprezentować możliwości nowych butów. Temu służyły poszczególne stanowiska, na których można było zbadać parametry kluczowe dla każdego piłkarza: refleks, siłę, celność czy szybkość” – powiedziała Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe PUMA.

Gośćmi wydarzenia byli dziennikarze, piłkarscy influencerzy, partnerzy PUMA oraz ambasadorzy marki, czyli piłkarze: Łukasz Piszczek (Borussia Dortmund), Kuba Rzeźniczak (Karabach Agdam), Mateusz Wieteska (Legia Warszawa), Łukasz Trałka, Maciej Makuszewski i Robert Gumny (Lech Poznań) oraz Paweł Tomczyk (Piast Gliwice).

Łukasz Piszczek

Maciej Makuszewski

Mateusz Wieteska

Robert Gumny

– Pamiętam moje pierwsze korkotrampki, takie z twardym czubem. To były inne czasy, kiedyś buty piłkarskie nie były tak szeroko dostępne, jak dziś. Jak byłem młody to też nie zawsze było mnie stać na buty najlepszych marek. Dziś widzę jak niesamowicie rozwija się ten rynek oraz marka PUMA, z którą jestem związany od trzech lat – powiedział Kuba Rzeźniczak.

Dzień wcześniej, 10 marca, w tym samy miejscu odbyło się wydarzenie skierowane do młodych piłkarzy. Wzięły w nim udział akademie piłkarskie Cracovii, Korony Kielce, Macieja Makuszewskiego i Łukasza Trałki. Grupę uczestników rekrutował także jeden z głównych partnerów handlowych marki, R-GOL. W wydarzeniu wzięło udział 250 dzieci, które miały okazję przetestować buty PUMA ONE i PUMA FUTURE.

MW